eberland Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Heisann Lurer på om noen der ute kan hjelpe meg? Jeg får en liten skygge av hvert vindu og ikon som jeg har på desktoppen. Ikke mye, med jeg kan skimte et lysere felt på ene siden. Jeg har: Hansol H711 17" LCD Asus GF4 ti4200 (bruker VGA-kabel) WinXP, DX9 og nvidia 44.03 driver Noen som vet hva jeg kan gjøre for å unngå dette? Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Dette er en visuell effekt i Windows XP. Den kan skues av hvis du velger System i Kontrollpanel. Der kan du selv velge hvilke visuelle effekter Windows skal bruke, eller velge "tilpass etter beste ytelse" eller "tilpass etter beste utseende" (fritt etter hukommelsen). Lenke til kommentar
eberland Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Hm.. Får håpe det bare er en slik bagatell, sjekker senere i kveld.. takker Lenke til kommentar
Clint Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Hei. Vet ikke om Hansol har belysningen i bunn/topp eller i side, men det kan jo være at det ene lysrøret i siden(bunn/topp) er litt, eller har blitt litt svakere enn den andre. Har du brukt driverinnstillingene i Nvidiadriveren din?Tenker på brightness, osv?I så fall prøv default. Prøv forskjellig hertz. Noen skjermer kjører bedre på f.eks 70 hertz enn 60. Det gjør i alle fall min Samsung 152S. Er RGB kabelen uskadet og alle pinsene inntakte?Sitter kabelen skikkelig fast i begge ender? Hadde du samme problemet på de tidligere Nvidiadriverne? Ellers har du vel garantimuligheter via Infocare? Lenke til kommentar
eberland Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 hm... trenget bare og oppdatere driveren til skjermkortet i oppgavebehandling :-) god som gull nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå