Qwseyvnd Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Fins det noe CPU kjølere på 80x80x60 eller høyere Som kan dekke helt minne og GPU Jeg har et MSi Starforce 822 som er 8cm bred og ca. 16-18cm. Og er det lurt eller hva? Er det å kjøle bedre eller skal jeg kjøpe et 60x60 bredde og lengde for bare GPU? Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Eg ville heller gått for GPU-kjølar og RAM-kjølar for seg, på den måten slepp du at varmen frå GPU'n varmar opp RAM-brikkene.. og du kan klokke RAM'n meir. (Dette er jalfall min teori.) Abit brukar som kjent denne metoden på sine skjermkort (GPU-kjølaren og RAM-kjølarene ligg 1-2mm ifrå kvarandre) På den andre sida er det jo ein del som meiner at det er betre med GPU-kjølar og RAM-kjølar i eit pga. større overflate.. Uansett så er det vel kanskje fare for at enkelte komponent vil stå i vegen? (Eg kjenner ikkje skjermkortet ditt, og veit ikkje korleis det ser ut) I tillegg til dette må du hugse på at det nok er begrensa kva vekt skjermkortet ditt taklar :wink: Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå