valle_city Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Har en bmw e46 318i 1998mod. Km 218000. Klarte å kjøre på elg som kom opp på veien. Bilen blir sansynligvis vraket. Bilen var nylig opplakkert i orginalfarge og ingen feil med bilen før ulykken. Lurer på hva jeg kan forvente å få av forsikringen med tanke på hva jeg har brukt på den og at den var strøken og ingen feil, Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Vil tro du får en pris som er estimert etter hva tilsvarende bil koster å kjøpe inn, uavhengig av hva du har brukt på den. Uten at jeg skal si det helt sikkert. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 De bilene der ligger vel rundt en 50-60 tusen nå etter hva jeg har sett. Uansett, så skal du få igjen nok på forsikringen til å kjøpe en tilsvarende bil i dagens marked. Legg frem kvitteringer på vedlikehold og ting du har kostet på, og fremhev at bilen var god teknisk stand. Da kan du få igjen litt mer. Aldri godta første tilbud du får fra forsikringen, man må krangle litt med de.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå