Shablagoy Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Har bestilt bredbånd turbo fra telenor, og lurer bare på om modemet jeg har er godt nok for dette. Får forresten ikke mer enn 12 mbit her jeg bor. Var ganske sikker på at dette var et godt nok modem selv, men da jeg gjorde bestillinga, fikk jeg beskjed om at jeg måtte kjøpe et annet. Men har egentlig ikke særlig peiling på sånne ting. Noen som vet? Lenke til kommentar
JAH Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Det er jo et ADSL2+ modem, så ja Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 Ja, det var jo det jeg prøvde å finne ut av. Takk! Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 virker som at ingen kan få mer en 12-14 mbit når man bestiller turbo. telenor reklamerer med 16 mbit mens nextgentel reklamerer med 20 mbit. men har ennå tilgode å høre om noen som får den hastigheten, virker som man må bo i sentralen eller noe. Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Hehe.. Fair nok, ble jo informert om det før jeg bestilte. Og jeg får 12mbit, så ikke noe å klage på egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå