Gå til innhold

Pinnacle 8 og DVD brenning

Anbefalte innlegg

Føler det er på tide å overføre ferievideoene til DVD. Er det noen her som har hatt suksess med å bruke Pinnacle 8 til å lage DVD filmer som kan spilles av på DVD spilleren i stua? (Jeg har Pioneer 525 i stua)

Hvilken DVD brenner, format, DVD plate bruker du?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det fungerer utmerket, men jeg vil anbefale deg å patche opp til v.8.5.21 med en patch som kan lastes ned gratis fra Pinnaclesys sine hjemmesider.

Jeg har laget både DVD-R og DVD+R med Studio 8, og alle har latt seg spille av på Pioneer DV-444 uten problemer.

Den eneste skikkelig irriterende bug`en jeg har funnet i Studio 8 er at det henger dersom du forsøker å downsize mer enn 2 timer DV-video til å passe på en DVD plate. Den justerer kvaliteten automatisk, og starter rendring, men blir aldri ferdig. Jeg kontaktet Pinnaclesys ang. det, og de var klar over problemet, men visste ikke når de kunne fikse det.

Så, dersom du lager filmer fra 1-1.5t så fungererer det utmerket på 1 DVD, dersom varigheten er lenger bør du splitte opp filmen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Føler det er på tide å overføre ferievideoene til DVD. Er det noen her som har hatt suksess med å bruke Pinnacle 8 til å lage DVD filmer som kan spilles av på DVD spilleren i stua? (Jeg har Pioneer 525 i stua)

Hvilken DVD brenner, format, DVD plate bruker du?

Kan du gjøre det nå?

Fint om du kan poste resultatene?

mvh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...