beirch Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Hei, kjøpte PC hos Komplett for 1 måned siden, og den har vært på rep 2 ganger. 1 gang for å skifte PSU og 1 gang til for å skifte GPU. Den siste uken har PC'en begynt å skru seg av av seg selv, men under merkelige omstendigheter. Den skrudde seg av når jeg kjørte first time setup av MW2, og har en tendens til å skru seg av når den nettopp har blitt skrudd på manuelt. Skrudde den f.eks på for ca. 1 time siden, men da skrudde jeg den på og forlot rommet i ca. 30 min før jeg kom tilbake, og akkurat da jeg satte meg i stolen skrudde den seg av. Er ikke Windows Update heller, for jeg får opp "PC'en din har ikke skrudd seg av på ordentlig måte" type svart skjerm med hvite bokstaver når jeg skrur den på. Det merkelige er at jeg kan sitte i flere timer med flere spill oppe samtidig uten den får noen problemer heller. Også garantert ikke overoppheting, blir faktisk ganske kaldt å sitte ved siden av den i lengre tid :] Den lagte også veldig mye mer skurrelyd (pleier faktisk aldri å ha skurrelyd når jeg tenker meg om) enn vanlig, i ca. 10 min da den ble skrudd på. Noen som kan tenke seg til hva det kan være? dårlig PSU eller hovedkort? Takker for svar Lenke til kommentar
Jensengen Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Hei, fortell meg om du har Laptop eller Stasjonær. Problemet kan være at du har for mye støv inni pcen, prøv å støvsuge viftene osv. Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Har det samme problem jeg og! Jeg har en Acer 7540 G OG jeg har laptop jeg får blå skjerm hele tiden .. den srkur jseg av og sier det samma som til han .. Lenke til kommentar
beirch Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 Hei, fortell meg om du har Laptop eller Stasjonær. Problemet kan være at du har for mye støv inni pcen, prøv å støvsuge viftene osv. stasjonær, ingenting støv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå