Kammizez Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Ok, helt seriøst. Hvis en fyr angriper deg, og du er helt sikker på at du kan ta han, og at det bare er han, og at han ikke er bevæpnet, så slår du han i bakken, holder han fast og roper på hjelp, og holder han der til politiet kommer. Er han større enn deg, så løper du. ja, for det mener du at du kan vite? han kan være liten, men med syke skills i f.eks. kampsport. Eller så kan han være stor, men ekstremt klønete og treg.. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Jeg kjente en person som var ganske stor fysisk, han fikk et knyttneveslag i bakhode (suckerpunch) av en person som var mindre. Dette førte til at han gikk i asfalten med hode først, en KO, men han kom seg aldri på bena igjen. Senere på kvelden døde han av skadene. Selv om en fyr er liten betyr det ikke at han er ufarlig. Størrelsen har ikke så mye å si. Treffer du riktig sender du hvem som helst i bakken. Hvis du overlever kan du få en evigvarende påminnelse om hva som hendte den ene kvelden. Slagsmål på byen er ikke som på tv. Ingen må tro at det er noe kjære mor når det først braker løs. Menneskekroppen er skjør og tåler ikke så fryktelig mye. Videre er det nesten umulig å vite om en person er bevæpnet eller ikke. Et stikkvåpen eller knokejern er lett å skjule. Hvis du har livet kjært, så bør du sørge for å komme deg lengst mulig vekk. Endret 20. oktober 2010 av SLIguy 7 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) *Snip* Dobbeltpost. Endret 20. oktober 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg vet i alle fall hva jeg hadde gjort om jeg havna i en uunngåelig kamp. Jeg hadde tatt et skikkelig sidespark i mellomgulvet på fyren (og ikke tro at jeg ikke kan sparke! kampsport FTW), og fulgt opp med å plante knokene mine midt i panna eller trynet på'n. Så legger jeg fyren i bakken og holder fyren der til vi blir enige om å være siviliserte. Hvis ikke, ringer jeg politiet. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Var en fyr som "skulle ta meg" forrige fredag. Opptil flere ganger samme kveld faktisk. Fordi jeg spurte om han kunne ha en samtale med venninnen min ett minutt senere. (Hun var forøvrig helt vekke og måtte bli så godt som bært til bilen). JEg hadde "passet" på henne hele kvelden, og fikk slengt i trynet: si det en gang til, og jeg skaller deg ned... Tok med meg venninnen og gikk uten å svare fyren, eller vennen som sto og holdt meg. Fikk senere besøk av fyren igjen. Da "de skulle ta en prat" med halsen min. (altså holdt rundt halsen...) Jeg snudde meg og småjogget 5-10 meter vekk, da jeg vet at jeg ikke hadde hatt sjans til å ta de. Greit at flere venner kom og tok seg en prat med de. Nå i ettertid tror jeg ikke at jeg kunne løst det på flere måter, dog jeg skal være den første til å innrømme at tanken på å klabbe til fyren var innom hodet. Vil tro at å gå vekk fra situasjonen er best i alle situasjoner Edit: Ser at jeg kanskje fremstår som en pingle, men rangerer det over skamslått... Endret 20. oktober 2010 av feggy 4 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg vet i alle fall hva jeg hadde gjort om jeg havna i en uunngåelig kamp. Jeg hadde tatt et skikkelig sidespark i mellomgulvet på fyren (og ikke tro at jeg ikke kan sparke! kampsport FTW), og fulgt opp med å plante knokene mine midt i panna eller trynet på'n. Så legger jeg fyren i bakken og holder fyren der til vi blir enige om å være siviliserte. Hvis ikke, ringer jeg politiet. Og plutselig ligger han på gulvet i en blodpøl og du har drept en person. Som SLIguy sier, så er det så utrolig lett at det går så alt for dårlig. En uunngåelig kamp finnes nok ikke. Btw, jeg trodde hensikten med kampsport var å forsvare seg selv og unngå å skade noen? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå