iskobal Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 hei alle sammen jeg lurer på en ting...jeg har en ny Gamer PC..og jeg har alle filene mine lagret i "Lokal Disk (C:)"..og den e nesten fullt...og det er ledig plass på andre disken "Lokal Disk (D:)"...og jeg lure på om: 1-) Hvordan kan jeg bruke Lokal Disk (D:) ??? 2-) Hvordan flytter jeg alle filene fra Lokal Disk (C:) til Lokal Disk (D:) ??? Lenke til kommentar
War Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Programmer reinstallerer du og under install endrer du en bokstav. c:\Backup minnepenn\NTNU GC3\Preview\Autogen d:\Backup minnepenn\NTNU GC3\Preview\Autogen C / OS kommer alltid som standard, endre kun den til d eller hva disken heter nå og fortsett installen. Filer som er uavhengige / musikk/ bilder / filmer og dokumenter kan du bare klippe ut og lime inn på D. For eks alt inni mine dokumenter osv. For eks slik på denne installen ol. Endret 16. oktober 2010 av War Lenke til kommentar
bertie Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Enklere er vel bare å lage en mappe eller flere på D: Ta store filer som videoer og musikk som ligger på C:, og flytt de til D: Lenke til kommentar
War Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Det er det som står ; ) Bildet er bare hvordan man flytter programmer som skriver filer til flere steder. Dvs man burde ha reinstall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå