BLU3kp Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Hei, har tenkt å kjøpe en ny tv til 4-5k. Trenger da en tv som har utgang til pc og, sånn at jeg kan koble pcen opp til tven. Skal bruke tven til ps3 og, så trenger en som har skikkelig bra hd kvalitet. ty på forhånd Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Har du tenkt å sende tv bildet inn på pc,n ? Det gjelder å holde orden på begrepne her. det er alt for mange som roter med det . Derfor gjør jeg deg oppmerksom på det Det heter inngang når signalet sendes inn og utgang når det sendes ut Noen anbefaling på tv kan jeg ikke gi deg. Men jeg kan jo ønske deg lykke til med tv jakten. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Spørsmålet blir først og fremst om du har HDMI på pcen? Ellers må man ha en DVI eller VGA-inngang eksempelvis. Lenke til kommentar
BLU3kp Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 Altså, mente at jeg trenger en TV som har pc inngang kanskje:P sånn at jeg kan koble til en laptop og bruke tven som en pc skjerm f eks:P Men det er ikke det viktigste akkurat. Trenger bare noe tips til noen tver til prisen av 4-5k... og helst 42 tommer. Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hva med denne? http://www.lefdal.com/product/lyd-bilde/tv/42PFL3605H/philips-42-lcd-tv Lenke til kommentar
lurifax666 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Er ikkje den Philps tven forferdelig gammal? Den her: samsung LE40C535 er jo stadig i vinden, og no har den komt på tilbud på komplett igjen. Skal seiast at den også har verdt på markedet ei god stund. Har til og med sin egen tråd her på forumet, men då riktignok for "B" modellen, den som er på tilbud no er "C" modellen. Lenke til kommentar
kjekkealex Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 hei, jeg sitter å ser etter det samme. men er det ikke viktig når tver skal brukes til Ps3 og xbox at det er 100 hertz på den. leter etter en god tv til ps3. Lenke til kommentar
BLU3kp Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Er ikkje den Philps tven forferdelig gammal? Den her: samsung LE40C535 er jo stadig i vinden, og no har den komt på tilbud på komplett igjen. Skal seiast at den også har verdt på markedet ei god stund. Har til og med sin egen tråd her på forumet, men då riktignok for "B" modellen, den som er på tilbud no er "C" modellen. er det da garanti på denne samsung tven dersom det skulle skje noe med den? Lenke til kommentar
Steffenv Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Er ikkje den Philps tven forferdelig gammal? Den her: samsung LE40C535 er jo stadig i vinden, og no har den komt på tilbud på komplett igjen. Skal seiast at den også har verdt på markedet ei god stund. Har til og med sin egen tråd her på forumet, men då riktignok for "B" modellen, den som er på tilbud no er "C" modellen. er det da garanti på denne samsung tven dersom det skulle skje noe med den? Det spørs hva du tenker vil "skje" med den. Endret 24. oktober 2010 av Steffenv Lenke til kommentar
BLU3kp Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Er ikkje den Philps tven forferdelig gammal? Den her: samsung LE40C535 er jo stadig i vinden, og no har den komt på tilbud på komplett igjen. Skal seiast at den også har verdt på markedet ei god stund. Har til og med sin egen tråd her på forumet, men då riktignok for "B" modellen, den som er på tilbud no er "C" modellen. er det da garanti på denne samsung tven dersom det skulle skje noe med den? Det spørs hva du tenker vil "skje" med den. at den plutselig skulle slutte å fungere, bare sånn plutselig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå