Dr.Texter Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Hei samtlige (^.^)/ valgets kval er litt kranglete nå for tiden, hvorpå jeg sliter å velge imellom to laptoper som så og si er GANSKE BRA til gaming, men som sagt å velge an av de var ikke så lett >,< Asus G73JH med ATI Mobility Radeon HD 5870 https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=603764 VS Sony VAIO F VPCF13Z1E/B: med Geforce GT-425M http://www.netshop.no/Avdelinger/PC--and--SERVERE/B%C3%A6rbar-PC/16--b%C3%A6rbar/Sony/Sony-VAIO-F-VPCF13Z1E-B-Intel-i7-740M-16,4HDLED-8GB-500GB-GT425-BLURAY-W7HP64-44271.aspx det er flere ting som skilder de litt fra hverandre... alle pointers taes imot kthxbai! :3 Endret 16. oktober 2010 av hardvare85 Lenke til kommentar
Haygon Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Heisann der Du kan jo ta en titt på MSI Gx660 og! Samme ytelse som ASUS G73JH. Den har en bittelitt mindre 15,3 inch screen og FULL HD , samme skjermkort som Asusen til en pris på omtrent akkurat 10k, hvor g73 ligger på 14k. Ikke la de stygge bildene på butikkene la der overbise om hvordan den ser ut. Prøv å finn videoer og hjemmebilder av den! Lysene kan også skrus av og den har en del niftige funksjoner som JH. Oh, also! Den har høyttalere av merket " DynAudio" som er EKSREMT bra! uten å overdrive ville jeg sakt det er de beste høyttalerene til en laptop, ever! Dessuten synes jeg den ser ganske sexxy ut ;D Lenke til kommentar
Dr.Texter Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 ser jo grei ut den :> men hadde vært kjekt med litt flere alternativer, en ting jeg må kommentere eller spørre om, er hvorvidt MSI er behagelig å legge henda på, for ser at ASUS'N HAR senka fronten litt nedover slik at henda viler litt mer avslappende, og det er jo et pluss ved bruk over LENGRE tid xD lol Lenke til kommentar
Haygon Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) ser jo grei ut den :> men hadde vært kjekt med litt flere alternativer, en ting jeg må kommentere eller spørre om, er hvorvidt MSI er behagelig å legge henda på, for ser at ASUS'N HAR senka fronten litt nedover slik at henda viler litt mer avslappende, og det er jo et pluss ved bruk over LENGRE tid xD lol Joo, tjaa. Antar at du kommere til å ha den på skrivebordet til gaming vil jeg si at den lille vippen som asusen har et ganske ubetydelig hvis man skal bruke et annet tastatur til gaming på laptopen som jeg har villet gjort, dessuten kan man bare legge noe under laptopen får å få den til å vippe opp hvordan man vil uten problemer. MSIen er mye greiere å ha på fanget en Asusen og mye lettere å ha med seg å bruke til skole og sånt og! angående andre alternativer.. Så er det ikke noe bedre performance-wise å få til de prisene. Man må langt oppi tjue tusen pluss får å få noe bedre performance og flere alternativer slik som Alienware og slikt. Hvis man MÅ ha laptop og vil game med den så er MSI og ASUS de beste man kan ta, men skal man bare ha en PC utelukkende til GAMING kan man rett og slett bygge en stasjonær selv. Det vil gi betydelig mere ytelse for pengene. Gaming performancen i Asusen og MSIen er bra grei nok og drar nådagens spill på høy grafikk og god fps, men et gaming monster som kjører ALLE spill og oppkommende spill på FULL grafikk med 100 fps er den nok ikke. Endret 26. oktober 2010 av Haygon Lenke til kommentar
Dr.Texter Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 ser jo grei ut den :> men hadde vært kjekt med litt flere alternativer, en ting jeg må kommentere eller spørre om, er hvorvidt MSI er behagelig å legge henda på, for ser at ASUS'N HAR senka fronten litt nedover slik at henda viler litt mer avslappende, og det er jo et pluss ved bruk over LENGRE tid xD lol Joo, tjaa. Antar at du kommere til å ha den på skrivebordet til gaming vil jeg si at den lille vippen som asusen har et ganske ubetydelig hvis man skal bruke et annet tastatur til gaming på laptopen som jeg har villet gjort, dessuten kan man bare legge noe under laptopen får å få den til å vippe opp hvordan man vil uten problemer. MSIen er mye greiere å ha på fanget en Asusen og mye lettere å ha med seg å bruke til skole og sånt og! angående andre alternativer.. Så er det ikke noe bedre performance-wise å få til de prisene. Man må langt oppi tjue tusen pluss får å få noe bedre performance og flere alternativer slik som Alienware og slikt. Hvis man MÅ ha laptop og vil game med den så er MSI og ASUS de beste man kan ta, men skal man bare ha en PC utelukkende til GAMING kan man rett og slett bygge en stasjonær selv. Det vil gi betydelig mere ytelse for pengene. Gaming performancen i Asusen og MSIen er bra grei nok og drar nådagens spill på høy grafikk og god fps, men et gaming monster som kjører ALLE spill og oppkommende spill på FULL grafikk med 100 fps er den nok ikke. det vet jeg, grunnen til at valget faller på en g-laptop er at jeg sitter i stua og spiller på LED'tv, likte msi'n er ikke noe å si på det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå