OnklD Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Kjæresten har en HTC Hero, som ikke akkurat har levd opp til forventingene/reklamene om dette produktet i forkant av kjøpet. Den har nå etter ca 8 mndr's normal mobilbruk begynt å komme med diverse småfeil, standarprogrammer som henger seg opp, mobilnettverk som ikke fungerer som det skal (selv om det fungerer flott på min tlf, begge har telenor), og div andre. Den er kjøpt online via elkjøp.no og spørsmålet er da hvilke krav man kan stille selger ang dette, om noe i det hele tatt? Kjæresten vil gjerne ha en ny tlf'n, som lever bedre opp til hva som er lovet, og vil derfor helst heve kjøpet. Kan man be om å få hevet kjøpet på dette grunnlaget? Og kan man isåfall få hele kjøpesummen tilbake? Eller en mindre del siden produktet sannsynligvis er gått ned i pris det siste halve året? Lenke til kommentar
War Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Heve kjøpet etter 8 mnd? At noe ikke lever opp til forventningene er noe man skriver i angreretten man har 14 dager på. http://www.dinside.no/6893/dine-rettigheter-etter-kjopsloven Lenke til kommentar
OnklD Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 Takker for linken, er fullt klar over det, det var bare enda ett ledd i klagen (som sakt ikke min tlf så er ikke klar over alle feil), men skal lese opp på linken. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Det dere kan kreve er å få utbedret feilene. Telefonen vil bli sendt inn til reparasjon. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Oppdater software på telefonen og vips den er sikkert god som ny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå