riroil Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Har hatt en D-link Dir-635 i noen år nå og den har virket fint utenom at den trådløse delen kutter noen ganger ved mobiltilkobling. Men i går fikk jeg ikke signal via trådløs. Forsøkte en pc med kabel, men mottar ikke IP-adresse. På router lyser power, WAN og de utgangene som er koblet med kabel. Forsøkte og resette på reset-knapp i mer enn 10 sek uten og lykkes. Forsøkte og resette på reset-knapp mens jeg satt i power uten og lykkes. Forsøkte reset-knapp i 2 min uten og lykkes. Noen tips før jeg hamstrer ny router? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 en ruter skal vare lenger et et par år. så du bør kontakte utsalgs-stedet du kjøpte den ved for videre veiledning. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 1 mail til D-link så fikk jeg beskjed om og sende inn den routeren for og få en ny. Det kaller man service det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå