Kosepose93 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Heihei Jeg har en helt vanlig politiradio, tror den heter maycom AR-108. Problemet er bare at det er veldig dårlige signaler på den, eller så er det jeg som ikke forstår den helt. Uansett så var den ikke dyr, så super bra er den jo ikke. Det er derfor jeg lurer på om jeg skal skaffe en som heller koster litt mer, men som har bedre frekrenser og signaler og diverse. Har du tips til GODE politiradioer ? Da blir jeg utrulig takknemlig Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Jeg trodde politiet skiftet over til noe digitalt/kryptert noe, sånn at folk ikke kunne lytte lenger? Endret 16. oktober 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Kosepose93 Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg trodde politiet skiftet over til noe digitalt/kryptert noe, sånn at folk ikke kunne lytte lenger? Mulig, men fikk inn noe greier i går. 4 personer som slåss Men det var det, så byttet den frekvens eller noe så det ble bare skurring. Men den var ikke spessielt dyr å man får som regel det man betaler for. Jeg har bestilt en ny en nå pluss en ekstra antenne. Harry men hallo, gøy Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Det blir nok byttet snarest. Det nye nødnettet er byttet til de fleste steder i landet og det gamle er straks helt borte. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 på østlandet er det vell berre nokon politidistrikt som bruker TETRA! men på vestlandet er det ingen, så her er det ei god stund til det blir Digitalt ( TETRA) så er berre til å kjøpe! har sjølv Maycom ar 108 og denne er kjempe god ! Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Det gode, gamle analoge blir ikke helt borte før om en del år. I tiden fremover skal det fungere som nødløsning dersom det digitale får problemer, og bla. noen brannvesen kjører utkalling parallellt på analog og digital. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Dette forumet vil nok gi deg mer info og frekvensoversikt så du vet hvor du skal lytte. http://www.scannernytt.net Dog har overgangen til Tetra i Østlandsområdet gjort at dette temaet er noe mindre populært. Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Hvorfor har tråden blitt sticky? Endret 22. november 2011 av DarkLightA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå