Gå til innhold

PL. Arsenal-Birmingham Kamptråd: 16.10.10

Torstein

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt korrekt avgjørelse. Idioti av Wilshere, og det er ikke første gang han viser slike tendenser, helvete heller. Det MÅ rakes ut av spillet hans.

Vi er heldige idag, vi skulle ha avslutta med 9 mann og Chamakh filmer seg til straffe. Er dog fornøyd, selv om vi skulle ha scoret flere. Dritt forran mål de siste 4 kampene vi har spilt, må forbedres.

Fornøyd med måten Wenger har løst problemet med at Song "tar" seg friheter framover også(selv om jeg tror han fikk beskjed i starten av sesongen og komme seg mer framover av Wenger), elsker også og se at Wilshere er så lydig og flink som han er. Holder seg tilbake når Song tar sine friheter og er avventene, istedenfor og springe i angrep. Gjør oss mye mer solide bak, og Song er fornøyd.

Fabianski står bra idag, merk at jeg bruker bra og ikke stabilt. Han har flere gode inngripener og gjør omtrent ikke en tabbe. Spiller han slik resten av sesongen har vi en klassekeeper. Merkelig hvor fort meninger kan endres ;) (Dog tror jeg ikke han klarer og holde det, selv om jeg håper inderlig)

Nå stikker jeg ut på fylla, så om jeg ikke svarer vis noen kommenterer så blir det enten imorgen eller kansje senere ikveld.

Snakkest :)

Lenke til kommentar

Så det ifjor på Bolton også hos Wilshere. Han var veldig aggressiv der, som resten av spillerne deres. Han er faktisk roligere i år enn det han var der, men taklingen idag var stygg. Han må luke slikt bort.

Rødt kort og filming ja, ikke den beste måten å vinne på. Men det ville jo vært mye værre for dere om dere hadde mistet poeng uten filming og rødt kort. Gratulerer med 3 poeng, med et skadeutsatt lag, nå virker det som om dere er mer på gang, med flere spillere tilbake igjen snart og foran Man Utd på tabellen.

Lurer på om Chelsea klarer seg idag... :hmm:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...