Torstein Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) JAAAAAA! Herlig. Chamakh er jo ekspert på å skaffe oss straffer (på ulovlig måte..) Endret 16. oktober 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 JAAA!!! Det var dive, men jeg driter i hvordan målene kommer akkurat nå. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 JAAAAAA! Fy faen hjertet er oppe å pumper i ganen! Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Jeg liker ikke måten Chamakh gjør dette på. Det var kanskje en ørliten kontakt, men det er helt klart at han hjelper til voldsomt. Jaja.. ble 1-1 hvert fall.. Uansett. Vi trenger så jævlig hjelp for å score, så dette var faen meg deilig. Endret 16. oktober 2010 av -Lasse Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 1-1.. Blir småkvalm av måten vi får straffen på, veldig veldig billig og veldig kvalmt av Chamakh. Har sett tendenser til at han hiver seg hele sesongen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 JADAA!!!! Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 synd at vi må jukse oss til 1-1.. :/ men YAY! Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 1-1.. Blir småkvalm av måten vi får straffen på, veldig veldig billig og veldig kvalmt av Chamakh. Har sett tendenser til at han hiver seg hele sesongen. Ja, jeg er enig. Chamakh= nye ronaldo for noe år siden Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 1-1.. Blir småkvalm av måten vi får straffen på, veldig veldig billig og veldig kvalmt av Chamakh. Har sett tendenser til at han hiver seg hele sesongen. Står ikke han for mesteparten av straffene vi får? Synes han slenger seg like mye hver gang.... Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 JAAA!!! Det var dive, men jeg driter i hvordan målene kommer akkurat nå. Enig. Flaut at vi må jukse oss til en straffe for å score mot Birmingham, but I don't care right now. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 1-1.. Blir småkvalm av måten vi får straffen på, veldig veldig billig og veldig kvalmt av Chamakh. Har sett tendenser til at han hiver seg hele sesongen. Står ikke han for mesteparten av straffene vi får? Synes han slenger seg like mye hver gang.... Jeg synes han overdriver endel, slik som tidligere i kampen når vi fikk frisparkmålet annulert, men de tidligere straffene han har skaffet har jeg ment det var rett. Her var det langt ifra, Birmingham har grunn til å føle seg snytt. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg synes vi sliter i de fleste ledd i denne kampen. 1. Angrepet vårt er så langt unna det nivået vi kan være for tida. Chamakh bommer, Clichy bommer, Arshavin bommer (heldigvis allerede blåst for straffe), Diaby bommer. 2. Forsvarsrekka har tydelig problemer med klareringer og markeringer. Vi er heldige det ikke står 1-2, da midtstopperne vår glir mot mål og to B'ham spillere står umerkart til å skyte. Clichy sliter spesielt i hodeduellene. Wilshere gjør igjen en god kamp. Han virker inspirert og motivert, og prøver i hvertfall, i motsetning til en Arshavin som er helt anonym til han får ballen servert. Kunne tenkt meg en Rosicky i andre omgang for litt inspirasjon til de andre, i tillegg til en Bendtner etterhvert. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Rosicky inn for Nasri hadde ikke gjort meg noe, franskmannen har gjort en "meh" kamp så langt og virker veldig hissig, kan fort se rødt i andreomgang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Fy faen så flaut dette var. Rett før jeg ikke gidder og se resten av kampen. Laget er så ustabilt at det nesten er skummelt. Og hvorfor setter vi ikke sjansene våre !? Hvor har egentlig Arshavin lært og skyte, er jo helt håpløst ! Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) FY FAEN CHAMAKH, SATAN FOR EN GOLL. MAGISK Endret 16. oktober 2010 av Vestaa Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 FOR ET JÆVLA FANTASTISK MÅL!!! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) JAAAA! Chamakh! Et kunstmål! Endret 16. oktober 2010 av Liquidkey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå