Gå til innhold

PL. Arsenal-Birmingham Kamptråd: 16.10.10

Torstein

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker ikke måten Chamakh gjør dette på. Det var kanskje en ørliten kontakt, men det er helt klart at han hjelper til voldsomt. Jaja.. ble 1-1 hvert fall..

Uansett. Vi trenger så jævlig hjelp for å score, så dette var faen meg deilig.

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

1-1.. Blir småkvalm av måten vi får straffen på, veldig veldig billig og veldig kvalmt av Chamakh. Har sett tendenser til at han hiver seg hele sesongen.

Ja, jeg er enig. Chamakh= nye ronaldo for noe år siden

Lenke til kommentar

1-1.. Blir småkvalm av måten vi får straffen på, veldig veldig billig og veldig kvalmt av Chamakh. Har sett tendenser til at han hiver seg hele sesongen.

Står ikke han for mesteparten av straffene vi får? Synes han slenger seg like mye hver gang....

Jeg synes han overdriver endel, slik som tidligere i kampen når vi fikk frisparkmålet annulert, men de tidligere straffene han har skaffet har jeg ment det var rett. Her var det langt ifra, Birmingham har grunn til å føle seg snytt.

Lenke til kommentar

Jeg synes vi sliter i de fleste ledd i denne kampen.

1. Angrepet vårt er så langt unna det nivået vi kan være for tida. Chamakh bommer, Clichy bommer, Arshavin bommer (heldigvis allerede blåst for straffe), Diaby bommer.

2. Forsvarsrekka har tydelig problemer med klareringer og markeringer. Vi er heldige det ikke står 1-2, da midtstopperne vår glir mot mål og to B'ham spillere står umerkart til å skyte. Clichy sliter spesielt i hodeduellene.

Wilshere gjør igjen en god kamp. Han virker inspirert og motivert, og prøver i hvertfall, i motsetning til en Arshavin som er helt anonym til han får ballen servert.

Kunne tenkt meg en Rosicky i andre omgang for litt inspirasjon til de andre, i tillegg til en Bendtner etterhvert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Fy faen så flaut dette var. Rett før jeg ikke gidder og se resten av kampen. Laget er så ustabilt at det nesten er skummelt. Og hvorfor setter vi ikke sjansene våre !? Hvor har egentlig Arshavin lært og skyte, er jo helt håpløst !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...