kaaasen Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 *Venter i spenning* Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Vi også. Vi vet litt mer om et par uker, men jeg har ingen offisiell timeplan for dette ennå. Geir Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg synes det hadde vært flott hvis jeg fikk mindre å bla meg igjennom. Jeg prøvde å holde meg aktiv på gamer.no og deres forum etter skilsmissen, men det ble for mye for min del. En plass for alt er ønskelig fra min side! Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Jo flere vi er sammen... Stemmer ja jeg Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Timeplanen er fortsatt ikke offisiell. Diskusjonen pågår mellom de involverte parter. Geir Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Min stemme er nei og hovedsaklig fordi jeg ser at brukerne på innlegg.no i hovedsak virker negative til det. Det virker for meg som om brukerne trives best med en konto her og en konto der. Ellers er jeg litt spørrende til hva man mener med "ønsker ikke oppmykning". Min opplevelse av moderering på innlegg.no er at de i stor grad er partiske til den faste brukermassen når det modereres, noe som er frustrerende for enhver ny bruker og som jeg forsøkte å klage på uten å få svar (arrogant). Videre virket det mye mer "akseptert" å bedrive en diskusjonsmåte som var til dels trakasserende og latterliggjørende. Forsøkte man å rapportere det ble man ikke hørt og forsøkte man å ta igjen med samme mynt ble man som regel tatt. Her er nivået på modereringen på et høyere nivå. Dette er dog inntrykk jeg fikk for mange, mange måneder siden og som helt sikkert har bedret seg. Men for å nevne det positive så forstår jeg godt at brukerne på innlegg.no ønsker sitt eget lille forum (som sikkert også kan vokse nå) av den enkle grunn at det er mindre trolling, raskere sider, dedikert til kategorien etc. Jeg liker mangfoldigheten til diskusjon.no samtidig som det også kan være en ulempe. Utfra det jeg har sett av reaksjoner siste tid på innlegg.no stemmer jeg nei for å forsøke å motvirke en forsuring av atmosfæren som er i forumene. Jeg forstår det fra administrajons og ledelsesnivå, men det kan ikke alltid være målet med en publikasjon eller et community. EDIT: Det som dog er litt pussig er at på diskusjon.no virker man i all hovedsak positiv til en sammenslåing men på innlegg.no virker stemningen helt annerledes. Kun observasjoner og jeg liker begge steder. Det var kun godt å se Gamer.no tilbake i nettverket. Endret 16. februar 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 23. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2011 Irriterer meg at jeg ikke kan kommentere innlegg på annet enn hardware.no uten å registrere en bruker på innlegg.no også, som jeg ikke egentlig er interessert i. Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2011 Vær så snill å utsett mergen en stund til. Har ikke lyst til å ha drit som dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1297655&st=0 på forumene jeg leser. Helt latterlig dårlig at dere lar folk som oppfordrer til kriminalitet og hjelper andre med å stjele på en best mulig måte la være uten å bli bannet. Skikkelig kule anarkistadministratorer vi har her altså Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2011 Du mener slikt som trådene om Crysis 2 lekkasjen på innlegg.no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå