Tomprofil Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Tidligere i kveld opplevde jeg at min Samsung S8500 "kokte" i lomma. Skulle ta den opp for å sjekke meldinger, og det var ikke mange gradene i fra at jeg brant meg. Var rask på å ta ut batteriet og holde mobilen og batteriet fra hverandre til de hadde kjølt seg ned. I tillegg til varmen luktet det svidd av mobilen. Det er første gang det har skjedd siden jeg fikk tlf i sommer, og den har fungert akkurat som vanlig etter det. Noen som veit hva som kan ha skjedd, og om jeg evnt. bør spandere på meg et nytt batteri? Jeg opplever også at mobilen skrur seg av inne i mellom. Det er som regel hvis jeg har gått med tlf i lomma, og tar den opp etter en viss tid. Det er ikke slik at det skjer hele tiden, men enkelte dager kan det skje 2-3 ganger, mens andre dager skjer det ikke en eneste gang. Det er bare en bagatell da den skrur seg relativt fort på igjen (fortere enn om man bevisst har skrudd av mobilen eller ladet den helt ut), men det kan være irriterende når det skjer opptil flere ganger om dagen. Er dette noen kjente problemer, eller er det bare jeg som er litt uheldig? Det er absolutt ingen andre problemer med mobilen, så er den ene hendelsen i kveld og at den skrur seg av som er problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå