Gå til innhold

skyhøy datatrafikk på iphone4 og diverse problemer

Anbefalte innlegg

Jeg fikk meg en skikkelig bakoversveis i kveld. Var tilfeldigvis inne på mine sider på tele2 og oppdaget at det var notert datatrafikk på meg den 13/10 for kr 2377,-. helt ufattelig, jeg tror aldri jeg har brukt data for mer enn noen få kroner pr dag før....

hva kan ha skjedd? jeg var i skogen på arbeid denne dagen å brukte ikke mobilen til annet enn å svare på ett par innkommende samtaler. Men jeg husker at jeg på ettermidagen ble overasket over hvor mye batteri som hadde gått på mobilen. Kan det være noen applikasjoner jeg har lastet ned som er "virus"? jeg er helt fersk på dette med iphone.

Forøvrig har jeg andre problemer også med telefonen;

-jeg har flyttet over alle kontaktene mine fra gammel telefon (sony eriksson) og outlook, ca 750 stk. Men når noe ringer meg, kommer kun numret opp selv om jeg har lagret personen. hvis jeg går inn på "sist brukte" så står navnet på personen.

-Ipodfunksjonen har startet noen ganger av seg selv, selv om telefonen har ligget for seg selv i hylla, og telefonen har ringt opp andre selv om jeg har hatt på tastaturlåset. Forstå det den som kan....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk meg en skikkelig bakoversveis i kveld. Var tilfeldigvis inne på mine sider på tele2 og oppdaget at det var notert datatrafikk på meg den 13/10 for kr 2377,-. helt ufattelig, jeg tror aldri jeg har brukt data for mer enn noen få kroner pr dag før....

hva kan ha skjedd? jeg var i skogen på arbeid denne dagen å brukte ikke mobilen til annet enn å svare på ett par innkommende samtaler. Men jeg husker at jeg på ettermidagen ble overasket over hvor mye batteri som hadde gått på mobilen. Kan det være noen applikasjoner jeg har lastet ned som er "virus"? jeg er helt fersk på dette med iphone.

Kjenner ikke iPhone men å kunne bruke 2377,- på datatrafikk på en dag er ikke mulig uansett abonnement. Det må være noe annet/en feil. Foreslår at du tar kontakt med Tele2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...