Dragonlove Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Er ikke mange biler som kommer opp i 300, om det da ikke er en Ferarri eller noe sånn, men uansett tror jeg man sliter litt med å få en bil opp i 300 og i tilegg holde denne farten i en 70 sone eller 80 sone for denslags skyld. Tror nok dette er Trolling på høyt nivå ja Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 En sykkel kan fint klare 300 km/h på norske veier, men det er vel også bortimot de eneste kjøretøyene som klarer dette. De få bilene som klarer 300 km/h bruker lang tid på å nå denne hastigheten. Når man i tillegg vet at det ikke er registrert noen Veyron i Norge bør de fleste forstå at dette er kødd tvers gjennom. Hva er poenget med slike tråder? 1 Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Er fullt mulig at det er en sykkel da, etter det jeg har fått med meg står det ingenting om hvilket kjøretøy som ble brukt. Og det med at politiet har fulgt etter i 4 mil vil vel ikke si at han ikke stoppet? Politiet kan følge etter folk uten å prøve å stoppe de.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg stenger denne tråden, da det lukter troll lang vei! Om trådstarter vil ha den åpnet igjen, kan jeg kontaktes på PM. Kristian moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg