Kaarerekanraadi Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Dessverre kjenner jeg meg igjen. Skikkelig irriterende! Sukk, 90 tallet...... http://www.youtube.com/watch?v=SpwK3vFGJp0 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 what You are way too jøng, son.. 1 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Tør jeg spørre hva du kjenner deg igjen i?. Håpløse moves, avisende damer eller kamerater som ødelegger?. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 Tør jeg spørre hva du kjenner deg igjen i?. Håpløse moves, avisende damer eller kamerater som ødelegger?. At jeg pleide å danse sånn til den sangen........ Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Ikke skryt på deg nå... Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 Ikke skryt på deg nå... Hmm.......? Hadde det bare vært så vel... Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Så vel? Trodde du var irritert over at du danset slik jeg? Eller kanskje du bare ville gjøre deg litt interessant. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 Så vel? Trodde du var irritert over at du danset slik jeg? Eller kanskje du bare ville gjøre deg litt interessant. Interessant? Hvem vil skryte av å danse som det der? Ikke jeg i hvert fall, man kanskje du? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 I would. Jeg vil lære meg det Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Så vel? Trodde du var irritert over at du danset slik jeg? Eller kanskje du bare ville gjøre deg litt interessant. Interessant? Hvem vil skryte av å danse som det der? Ikke jeg i hvert fall, man kanskje du? Du gjør det. Hvorfor ellers ville du opprettet en slik tråd? 1 Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 .. Og her kom det skudd fra alle kanter :o .. kom igjen da, dette er jo morsomt. At han faktisk danset slik som de gjør i den episke sketsjen med Jim Carrey. Og de fleste kan jo med en stor kremt bekrefte pinlig dansing i fylla ;D Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 Så vel? Trodde du var irritert over at du danset slik jeg? Eller kanskje du bare ville gjøre deg litt interessant. Interessant? Hvem vil skryte av å danse som det der? Ikke jeg i hvert fall, man kanskje du? Du gjør det. Hvorfor ellers ville du opprettet en slik tråd? Ser ut som du har litt problemer med norskforståelsen din. Jobb med det framover så kanskje du slipper å gå ungdomsskolen om igjen Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Slik jeg husker det, har alle danset slik som de gjorde i den Saturday Night Live episoden etter å ha sett den, eller filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå