rabagast3 Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 En mann går inn i en butikk sammen med sin 8 år gamle sønn. Tilfeldigvis går de forbi et stativ med kondomer, og gutten spør: - Pappa, hva er dette? Pappaen svarer, litt beskjemmet: - Det der, gutten min, heter kondomer......menn bruker dem for å ha sikker sex. - Åja, jeg forstår, sier gutten. Jeg har hørt om det i naturfagtimene på skolen. Gutten ser på stativet, plukker frem en 3-pack, og spør: - Hvorfor er de pakket 3 i samme pakning, pappa? - Det der er for gutta som går på gymnaset det, gutten min. En for fredag, en for lørdag og en for søndag. - Kuult, sier gutten. Så får han øye på en 6-pack og spør - Men hvem er disse for da? - Det er for gutta som går på høyskolen, det. To for fredag, to for lørdag og to for søndag. - WOW!!!, utbryter gutten, og oppdager i det samme 12-packen, og spør: - Men hvem i all verden er det som bruker DISSE da, pappa???? Og med et sukk svarer faren: - Den er for gifte menn. En for januar, en for februar, en for mars......... Lenke til kommentar
Jaue|K|ng Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Den var bra Måtte trekke litt på smilebåndet ja Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 hehe, den var faktisk ikke så gæli... Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Ble bedre en det såg ut til i starten. Lenke til kommentar
Fry Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 måtte små le litt for meg selv ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå