Gå til innhold

Headset m/usb ca 1000-1500 kr, hva burde jeg velge?

Anbefalte innlegg

Heya! Jeg er veldig i tvil om hva slags headset jeg skal kjøpe. Fra før av har jeg et Creative Fatal1ty headset, men har lyst til å gå over på 7.1 virtual surround. Har vurdert enten å kjøpe Corsair's HS1, Logitech g35 og evt. Razer Megalodon. Etter det jeg har hørt skal det visst nok være lydkort integrert i headsettene, men hvor god lyd man får fra disse iforhold til det integrerte lydkortet x-fi creative 7.1 jeg har fra før, lurer jeg veldig på.

Har hørt at i både logitech g35, og Corsair HS1 skal det være god lyd og god mic. I Razer megalodon er jeg veldig usikker ettersom reviews og kommentarer varierer utrolig mye. Jeg gamer en god del hver dag og komfort og god lyd er derfor veldig viktig :p. Spiller en del css, og lyden er viktig for å orientere meg hvor folka befinner seg. :D

Hører en del på musikk og ser litt på film, men i hovedsak blir det 99% gaming.

takker for alle svar!

btw, jeg slayer noobs in-game:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt klart HS1...

Veldig bra headset og mic :)

Du merker heller ikke at du har det på, beste jeg har hatt i hvert fall :)

Har hørt at HS1 skal være ganske bra, men hvordan er stereo og surround lyden? bytter du ofte mellom dem, eller lar du den stå på surround 24/7?:p syntes også det er litt dumt at det ikke er en egen switch til stereo/surround på headsettet, med tanke på at man må åpne programvarer for å endre lyden hvis jeg skal gå fra gaming ---> musikk... :p

Takk for svar, anyways

Lenke til kommentar

Har den på Dolby Headset og 5.1 Surround.

Du vil ikke høre forskjell i musikken.

Surround-effekten er veldig bra egentlig, mye bedre enn med G35.

Endret litt på equalizern for å få best lyd, men det er ikke nødvendig...

okey, takk :) kjører du i 5.1? why not 7.1? :)

Har ikke prøvd ennå. Prøver de forskjellige...

okey:)Da blir det kanskje et HS1 på meg da:) spiller du mye? og evt. hva spiller du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...