andreasmk Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Heya! Jeg er veldig i tvil om hva slags headset jeg skal kjøpe. Fra før av har jeg et Creative Fatal1ty headset, men har lyst til å gå over på 7.1 virtual surround. Har vurdert enten å kjøpe Corsair's HS1, Logitech g35 og evt. Razer Megalodon. Etter det jeg har hørt skal det visst nok være lydkort integrert i headsettene, men hvor god lyd man får fra disse iforhold til det integrerte lydkortet x-fi creative 7.1 jeg har fra før, lurer jeg veldig på. Har hørt at i både logitech g35, og Corsair HS1 skal det være god lyd og god mic. I Razer megalodon er jeg veldig usikker ettersom reviews og kommentarer varierer utrolig mye. Jeg gamer en god del hver dag og komfort og god lyd er derfor veldig viktig . Spiller en del css, og lyden er viktig for å orientere meg hvor folka befinner seg. Hører en del på musikk og ser litt på film, men i hovedsak blir det 99% gaming. takker for alle svar! btw, jeg slayer noobs in-game:) Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Helt klart HS1... Veldig bra headset og mic Du merker heller ikke at du har det på, beste jeg har hatt i hvert fall Lenke til kommentar
andreasmk Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 Helt klart HS1... Veldig bra headset og mic Du merker heller ikke at du har det på, beste jeg har hatt i hvert fall Har hørt at HS1 skal være ganske bra, men hvordan er stereo og surround lyden? bytter du ofte mellom dem, eller lar du den stå på surround 24/7? syntes også det er litt dumt at det ikke er en egen switch til stereo/surround på headsettet, med tanke på at man må åpne programvarer for å endre lyden hvis jeg skal gå fra gaming ---> musikk... Takk for svar, anyways Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Har den på Dolby Headset og 5.1 Surround. Du vil ikke høre forskjell i musikken. Surround-effekten er veldig bra egentlig, mye bedre enn med G35. Endret litt på equalizern for å få best lyd, men det er ikke nødvendig... Lenke til kommentar
andreasmk Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 okey, takk kjører du i 5.1, why not 7.1? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Har ikke prøvd ennå. Prøver de forskjellige... Lenke til kommentar
andreasmk Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 Har den på Dolby Headset og 5.1 Surround. Du vil ikke høre forskjell i musikken. Surround-effekten er veldig bra egentlig, mye bedre enn med G35. Endret litt på equalizern for å få best lyd, men det er ikke nødvendig... okey, takk kjører du i 5.1? why not 7.1? Har ikke prøvd ennå. Prøver de forskjellige... okey:)Da blir det kanskje et HS1 på meg da:) spiller du mye? og evt. hva spiller du? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Spiller en del ja, BC2, MoH, F1 2010... Ellers musikk og film/serier. Syns HS1 funker veldig bra til alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå