Gå til innhold

PL. Everton - Liverpool, 17.10.10, 14:30.

Smågal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han blokkerte jo hele utsikten til Reina. Når du så fra kameraet bak målet.

Men vi ligger under med 2 mål, og må dermed score minst 2 mål til. DA MÅ DU FAEN BYTTE FØR DET ER 10MIN IGJEN HODGSON!

Nei. Var 2 Liverpool spillere som blokkerte utsikten til Reina. Dermed ingen offisde.

Godt bytte forresten.

Lenke til kommentar

Offside på 2. målet!

Nei. Yakubu var ikke med i spillet.

Men vi ligger under med 2 mål, og må dermed score minst 2 mål til. DA MÅ DU FAEN BYTTE FØR DET ER 10MIN IGJEN HODGSON!

edit: Meget smart bytte. Men det skulle kommet for 10-15min siden!

Fifas retningslinjer ang offside og å være med i spillet er "rører ballen" visstnok. Endret foran fjorårsesongen. Mener det er slik det er iallefall. Forklarer hvorfor begge situasjonene denne helgen ble godkjent.

Lenke til kommentar

Offside på 2. målet!

Fifas retningslinjer ang offside og å være med i spillet er "rører ballen" visstnok. Endret foran fjorårsesongen. Mener det er slik det er iallefall. Forklarer hvorfor begge situasjonene denne helgen ble godkjent.

Trodde det var vis man fikk fordel av spilleren i offside, enten ved plassering, blokkering eller berøring så var han med i spillet. Men skal ha det usagt.

Offside på 2. målet!

Trodde det var vis man fikk fordel av spilleren i offside, enten ved plassering, blokkering eller berøring så var han med i spillet. Men skal ha det usagt.

Lenke til kommentar

Tenk hvis alle hadde spilt med engasjementet til Gerrard. Han har virkelig prøvd den kampen her! Soleklart vår beste. Ikke at han hadde så hard konkurranse men..

Gerrard har virkelig prøvd i alle kampene jeg har sett i år. Dessverre for Pool er han alene om dette blant de offensive utespillerne.

Lenke til kommentar

Tenk hvis alle hadde spilt med engasjementet til Gerrard. Han har virkelig prøvd den kampen her! Soleklart vår beste. Ikke at han hadde så hard konkurranse men..

Liker innsatsen til Cole også. De to har vært Liverpools beste.

MÅ bare spørre om det her. Hvorfor spiller liverpool helt uinspirert i 70 min hver kamp og så skal de sette inn støtet. Ubegripelig.

Lenke til kommentar

Roy H. - > forsvinn!

Klarer ikke helt å se at Hodgson har skylda for at spillerne spiller dårlig. Er flaut å se Fernando Torres spille som om han spiller på et bedriftslag. De trenger å få høre at de må prøve hardere, for det de gjør i 70 minutter i den kampen her er katastrofe.

Vi trenger desperat nye spillere i januar. Torres og Gerrard kan ikke dra hele laget.

Lenke til kommentar

Gerrard og Meireles er de eneste som prøver idag. Torres får jo ikke hjelp eller noe å spille på.

i 97% av tilfellene ved managerbytte så får det positiv effekt. Liverpool må være blant de 3 andre prosentene.

Hodgson kan ikke sitte mye lengre i managerstolen. Vis laget har ambisjon og mål om å spille i CL neste år, så har man ikke tid til å vente på forbedringer. DET MÅ SKJE NÅ!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...