protoneedhelp Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Når man skal låse opp dørene på passat 2004, så er det bare døre ved sjåføren som åpner? og de 3 andre dørene blir bare låst og når sjåføren har startet bilen så kan de 3 andre dørene åpnes? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Ikke vanlig i Europa. For paranoide amerikanere er dette mer vanlig, hvor det ofte er slik at trykk 1 på fjernkontroll (eller første vridning av nøkkel i dørlås) låser opp kun førerdøren, og at trykk 2 på fjernkontroll (eller andre vridning av nøkkel i dørlås) låser opp de resterende dørene. På min bil kan jeg programmere selv hvordan jeg vil ha dette, men har valg alle dører på første trykk, som er vanlig her. Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 Ikke vanlig i Europa. For paranoide amerikanere er dette mer vanlig, hvor det ofte er slik at trykk 1 på fjernkontroll (eller første vridning av nøkkel i dørlås) låser opp kun førerdøren, og at trykk 2 på fjernkontroll (eller andre vridning av nøkkel i dørlås) låser opp de resterende dørene. På min bil kan jeg programmere selv hvordan jeg vil ha dette, men har valg alle dører på første trykk, som er vanlig her. hvordan fikk du til å lukke opp alle dørene samtidig på første trykk? Lenke til kommentar
joka Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 med diagnosekabel kan du endre det http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/passatb5.html eller stikke innom møller.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) hvordan fikk du til å lukke opp alle dørene samtidig på første trykk? Ikke likt på din, jeg har ikke VW, men et tysk premiummerke, der jeg programmerer bilen fra kjørecomputeren. Jeg har opplevd dette mange ganger når jeg har leid bil i USA, første gangen trodde jeg det var feil på sentrallåsen :-) Endret 15. oktober 2010 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 hvordan fikk du til å lukke opp alle dørene samtidig på første trykk? Ikke likt på din, jeg har ikke VW, men et tysk premiummerke, der jeg programmerer bilen fra kjørecomputeren. åssen programmerer mann det fra kjørecomputern? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Det går ikke på din bil. Det må gjøres med VAG-COM eller hos et verksted. Endret 15. oktober 2010 av Rs125 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå