Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Spørsmål om VW Passat 2004

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Ikke vanlig i Europa. For paranoide amerikanere er dette mer vanlig, hvor det ofte er slik at trykk 1 på fjernkontroll (eller første vridning av nøkkel i dørlås) låser opp kun førerdøren, og at trykk 2 på fjernkontroll (eller andre vridning av nøkkel i dørlås) låser opp de resterende dørene.

På min bil kan jeg programmere selv hvordan jeg vil ha dette, men har valg alle dører på første trykk, som er vanlig her.

Lenke til kommentar

Ikke vanlig i Europa. For paranoide amerikanere er dette mer vanlig, hvor det ofte er slik at trykk 1 på fjernkontroll (eller første vridning av nøkkel i dørlås) låser opp kun førerdøren, og at trykk 2 på fjernkontroll (eller andre vridning av nøkkel i dørlås) låser opp de resterende dørene.

På min bil kan jeg programmere selv hvordan jeg vil ha dette, men har valg alle dører på første trykk, som er vanlig her.

hvordan fikk du til å lukke opp alle dørene samtidig på første trykk?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

hvordan fikk du til å lukke opp alle dørene samtidig på første trykk?

Ikke likt på din, jeg har ikke VW, men et tysk premiummerke, der jeg programmerer bilen fra kjørecomputeren.

Jeg har opplevd dette mange ganger når jeg har leid bil i USA, første gangen trodde jeg det var feil på sentrallåsen :-)

Endret av Slettet-fsaSP0zV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...