myhken Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 64bit funker bra i de fleste tilfeller. Noen programmer og noe hardware som ikke funker, men dette er stort sett gamle programmer og hardware. Så det skal ikke være noe problem. Bra du oppklarte at du ikke fikk opp begge valgene da og regner med at SnapShoot, snakker om ett eller annet...har ikke hørt eller sett mulighet til å velge mellom 32bit og 54bit på ferdig installerte pcer,og det finnes som sagt ingen ekte Win7 plate med denne muligheten. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 Vent nå litt..Det går ikke ann å bytte til Norsk..har tatt å bytte alt til engelsk, men bare fått klokka til å vise norsk..hva nå? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Kan du oppklare en ting...har du ekte Windows 7 plater eller ikke? "plutselig" valgte du 64bit og ikke 32bit og nå valgte du *"plutselig" Engelsk og ikke norsk. Enten sitter du bare å trykker villt på tastaturet eller så er det noe annet rart. Kan du fortelle om du har ekte plater, og hva du egentlig driver med? Installerer du Windows 7 fra DVD plater fra Microsoft, bruker du recovery DVD plater fra pc produsenten, bruker du recovery partisjonen på disken eller hva? Dette blir bare rarere og rarere slik jeg ser det. Og du MÅ begynne å følge litt med på hva du trykker på. Du får IKKE bare "plutselig" hverken 64bit eller Engelsk uten å faktisk ha valgt det, eller at du kun sitter med noe du har lastet ned fra nett. På en origianl Windows 7 plate kjøpt i butikken, kan du ikke velge mellom norsk og engelsk. Kun en av delene. Samme om du kjøper direkte fra Microsoft. Har du ultimate kan du bytte språk via Update. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 Alternativene var bar Engelsk..så nå fikk jeg ikke installert norsk. uansett jeg tok å endra i instillingene..alt til norsk..Jeg hadde en brent recovery CD. Jeg klarte å endre språk! via update..YAY .Har Windows 7 ultimate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå