Marnæv Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hei, jeg skal lane og lurte på noe. Skal bruke playstation på en pcskjerm. Problemet er bare at pcskjermen bare har VGA tilkobling. Hvordan skal jeg koble om enten HDMI eller vanlig playstation kabel, (gul, hvit og rød) slik at det funker på skjermen. Skjermen har ikke lyd vet jo at bare den gule kabelen, hvis jeg husker riktid skal gå til skjermen, hvordan får jeg da de to andre (hvit og rød) til og bli koblet til et headsett med 3,5 mm jack. Håper på hjelp Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) I denne guiden som jeg selv lagde da jeg skulle koble min til pc-skjerm (via DVI) hjelper deg med lyden i alle fall. http://essoen.net/?p=19 Når det kommer til bilde tror jeg du må kjøpe en VGA til HDMI converter. Er visst dyre.. http://www.hkmod.com/index.php?t=item_show&sid=341029819&cat=32&id=843&sub_cat=&start=0 Endret 15. oktober 2010 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Marnæv Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Ja, lyden ser grei ut, men er det ingen måte jeg kom gjøre om den siste kabelen (gul) til vga ? Edit: fant denne : http://www.dustinhome.no/pd_5010309600.aspx?csref=Pricecompare_prisguide_1881 finns det en kjønnskifter til scart, da kunne jeg jo plugget den gule kabelen inne i det scart tingen som fulgte med ps3. for og så koble den til denne ledningen og vips så har jeg bilde. Endret 16. oktober 2010 av mariiusx Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Joda, mulig det fungerer men har ingen erfaring med det. I teorien bør det funke i alle fall ettersom alt da er analogt på "bildefronten". 50 kr er en del billigere enn 1200kr også =P Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 SCART til VGA - Det der er en spesialkabel for projektor. Det kan ikke fungere på en skjerm. Det holder nok ikke bare at pluggene passer. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 SCART til VGA - Det der er en spesialkabel for projektor. Det kan ikke fungere på en skjerm. Det holder nok ikke bare at pluggene passer. Det HENDER at det fungerer da! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 SCART til VGA - Det der er en spesialkabel for projektor. Det kan ikke fungere på en skjerm. Det holder nok ikke bare at pluggene passer. Det HENDER at det fungerer da! Når da? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) SCART til VGA - Det der er en spesialkabel for projektor. Det kan ikke fungere på en skjerm. Det holder nok ikke bare at pluggene passer. Det HENDER at det fungerer da! Når da? Høhø, neida. Bare spøkte. Ute på tynn is. Anyroad må vel TS rive i lommeboka og skaffe en slik converter? Endret 18. oktober 2010 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå