TriNitroToluen Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 SP4 er sluppet på engelsk nå. Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 YES!! Og det er helt konge å slippe alt som heter patcher og drit. W2k ruler og med denne nye servicepacken blir den bare enda bedre Lenke til kommentar
Izex Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 W2KSP4_EN 129MB Created 27. Juni 2003 16:45 - offisiell release De bør skjønne at hele Windows operativsystemet er en bug og det er vanskelig å fixe SÅ mange bugs med mere bugs...Det blir nok Servicepacks helt til Windows 2000 tas ut av markedet ja. Lenke til kommentar
abene Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 De bør skjønne at hele Windows operativsystemet er en bug og det er vanskelig å fixe SÅ mange bugs med mere bugs... Men Windows 2000 SP3 er jo helt suveren, og liten vits å legge til SP4 når den er egentlig ikke klar til lansering. Det blir nok Servicepacks helt til Windows 2000 tas ut av markedet ja. Alle windows får jo SP etter hvert, også XP. Selvsagt skal Windows 2000 ut av markedet etter hvert, men når Microsoft har for første gang klart å lage et stabilt OS med Windows 2000, virker det meningsløst å ta det ut av markedet om relativt kort tid. Men grunnen til dette er jo økonomisk, de tjener mer penger på å utvikle nye OS, enn å oppdatere eldre systemer, selv om eldre systemene er mer enn bra nok. Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Ja Win2k med SP3 ble skikkelig stabilt.. og med SP4 kan det jo (i teorien) bare bli bedre.. når det er sagt så avstår jeg 100% fra WinXP og er "redd" jeg kommer til å skifte til Linux på heltid/desktop'n (brukes på alle servere) når Win Longhorn og nyere kommer... Gentoo Linux.. du er kanskje løsningen for en tweaker og kontrolfreak som meg Lenke til kommentar
abene Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Ja Win2k med SP3 ble skikkelig stabilt.. og med SP4 kan det jo (i teorien) bare bli bedre.. når det er sagt så avstår jeg 100% fra WinXP og er "redd" jeg kommer til å skifte til Linux på heltid/desktop'n (brukes på alle servere) når Win Longhorn og nyere kommer... Gentoo Linux.. du er kanskje løsningen for en tweaker og kontrolfreak som meg Hvorfor tror du Linux er/blir bedre enn Windows? Ikke det at jeg tviler på deg, men det er mange som påstår at Linux er så mye bedre, bare fordi de tror det. Det er godt mulig Linux har flere tweak-muligheter i teorien, men er det mange som vet om disse mulighetene og faktisk bruker dem? Lenke til kommentar
Izex Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Linux ER jo dønn stabilt...ikke engang jeg som ikke kan no særlig med Linux og prøver mye rart klarte ikke kræsje det. Kan gjøre ca halvparten av alt jeg gjorde med Linux under Windows 2K/XP og da begynner det å fuske og kræsje. Ja Win 2000 (pro) er veldig bra, men til det lille jeg bruker PC'n til kjører jeg like gjerne XP og det går like greit. (får litt mere 3D futuremark score i XP) Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Linux ER jo dønn stabilt...ikke engang jeg som ikke kan no særlig med Linux og prøver mye rart klarte ikke kræsje det. Jeg har klart å kræsje Linux mange ganger. Men det klarer jeg også med Windows. Hvilke av de som kræsjer oftest, ja, det vil jeg ikke uttale meg om. Har en Win2k adv server som aldri har kræsjet, og det har heller ikke min win2kpro som jeg bruker på jobben. Å si at Windows er ustabilt holder ikke lenger. Lenke til kommentar
bonaqua Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 prøvde meg på linux ein gong i tiden... alt såg ut til å fungera, untatt rulleknappen i midten av musa.. etter litt om og men fant eg ein plass der eg kunne stille dette, og stillte den inn til den musa eg hadde(go gong det) starta maskinen på nytt slik det stod, og det var siste gang eg fekk starta linux.... windows, må reinnstalleres kvar 14 dag viss ein fikler med alt sånn som meg, men for pokker da, norton ghost gjere den jobben på 15 min.... og eg lurte på å laga meg ein ghost av linux og, berre for å kunne skifte når eg fekk lyst, men så langt har eg ikkje kommet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå