BreakingLindholm Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hei! Jeg vurderer og begynne og spille guildwars. Men guildwars 2 kommer på begynnelsen av 2011 ellns, så bør jeg kjøpe meg eneren i morgen, eller vente til 2er kommer ? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Det fins jo Free Trail. Hvorfor ikke prøve den først? Jeg også vurdere GuildWars, men trail falt ikke i smak. Driver å teste Cabal Online, som er også gratis. Lenke til kommentar
BreakingLindholm Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 Det fins jo Free Trail. Hvorfor ikke prøve den først? Jeg også vurdere GuildWars, men trail falt ikke i smak. Driver å teste Cabal Online, som er også gratis. Kan prøve Cabal Online jeg også , det ser rimelig bra ut på youtube Lenke til kommentar
BreakingLindholm Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Skal laste ned trial av GW og prøve det Endret 15. oktober 2010 av BreakingLindholm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå