josteinsen Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Tek73... Sludder og pølsevev? I think NOT Det er en personlig mening ja, men nå er faktisk thinkpad T serien den produktlinjen som har vunnet flest "torture tests" og dell støk med glans. Ingen over, og ingen ved siden av T- serien. Hvis jeg ikke husker feil så var T serien den eneste som besto testen i fjor. Dessuten har Pcworld.com flere ganger referert til undersøkelser som viser at eiere av IBM bærbare har mest fornøyde kunder og ferrest bærbare som når markedet med DOA Gidder ikke å lete etter testen nå men du finner den sikkert fort nok om du søker. Hvis jeg skal snakke for meg selv så byttet bedriften vår ut alle våre 5 bærbare dell inspiron som alle har hatt mer eller mindre trøbbel med 5 stk IBM T23 og det har vi ikke angret en dag på. I fjor gikk en av strømadapterene fløyten, men det gikk 2 dager så hadde vi en ny uten noe spm. 3 års full garanti inkl i prisen og hyggelige support folk. Dell var trøbbel fra dag en. Lenke til kommentar
tunkguru Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 tja tjoo.... verdens beste, my butt (<--- smak og behag LOL) Selv liker jeg ikke Widescreen. Det gjøre hele pcen for stor... Support? Hva skal man med det? Om PCen er verdens beste så behøver man vel ikke support, eller hur? Garantien bør være grei da, om det blir problemer. Jeg synes, i forhold til mine krav og forutsettniger, at jeg min bærbare er verdens beste: Utgangspunkt: Dell Inspiron 8200 (nå med Latitude C840 BIOS for å få Docking compatiblitet) - P4m 2,2Ghz - 1GB DDR Ram (266) - 24xCDRW-Combo DVD - 15" SXGA+ 1400x1050 (synes 1600x1200 blir for smått, da jeg ikke vil kjøre annet en 96dpi for jeg pusler med skjerm bassert grafikk) - Geforce 440Go 64MB - 2x 60GB harddisk (tot. 120gb) - 66Whr batteri - 10/100 NIC - Wireless NIC (802.11 a/b/g) Truemobile 1400 - 3 års garanti (service neste dag) med 3 års ulykkes forsikring!! Største mangel: Har ikke USB 2.0, men den har innebygget Firewire! Kanskje ikke den "peneste" maskinen. T Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Alltid brukt toshiba og compaq, og går nok snart til innkjøp av en ny Toshiba. Tviler på at jeg noen ganger kjøper andre merker, og en bærbar maskin kjøper jeg nok aldri uten gode service-avtaler eller fra et velkjent merke. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Jeg er også veldig fornøyd med min Dell, en Inspiron 4150. Ingen problemer og funker som en drøm. Meget bra tastatur også. Dell kunne vært på høyde med IBM mener jeg dersom de hadde laget litt mer robuste maskiner (bedre chassis).... men det er jo en prisforskjell inne i bildet også! IBM (har blitt bedre) er altfor dyre maskiner i forhold til ytelse, og selvom jeg ikke liker markedsføringen og alle "rabattordningene" til Dell har de meget bra prisere etter min mening. Er ikke redd for å kjøpe Dell igjen, men hvis jeg noen gang skal kjøpe meg maskin uten å måtte telle på krona ville jeg nok sterkt vurdert å prøve ut T serien til IBM. Robust, funksjonelt og stilrent er viktige egenskaper. Liker ikke så godt disse sølv-lakkerte spjåkete maskinene med store Widescreen skjermer, men det er jo min mening.. :wink: Lenke til kommentar
zaico Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Må bare flire av han som sier den alienware maskina er verdens klart beste uten sammenligning.. Finnes mange desktoperstattere med samme cpu, like mye minne og ikke minst bedre skjermkort.. geforce4 go 4200, radeon 9100 eller det der nye fx kortet fra nvidia.. Faktisk er radeon 9000 nesten 40 % tregere enn geforce go 4200 som igjenn er tregere enn de andre jeg nevnte.. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Sony og Toshiba har kommet med 15" skjerm! noe som er markedets største foruten Apple's 17" wd.area51 kan nok skilte med P4 3.0, 1 gb ram og ATI radeon 9000 mobile så d så... nei det er ikke reklame! kom bare over produktet er i usa på E3 beklager men er ganske sikker på at Toshiba har 17" wide ute på markedet nå.er enig med olapirat har sett på de Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Har dere som synes denne Alienware maskinen er så rå tittet på sidene til Whitebox?? CL 5 er jo akkurat samme maskin... Er bare å spraylakkere den når dere får den ! Lenke til kommentar
soft Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg har en Zepto 4100 og er veldig fornøyd jeg :-) Den gjør det jeg vil, når jeg vil :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå