Matsemann Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hei! Jeg sjekket BIOS, og alt av wake-on-lan, wake-on-keyboard etc. er deaktivert. Jeg setter Windows 7 i dvale. Opp til noen timer senere starter plutselig maskinen. Noen ideer? Lenke til kommentar
drbuggs Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Dvale ? Da er den jo ikke helt av, ville heller ha brukt avslutt. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Dvale, ja. Men aldri hatt det problemet før. Ønsker også å fortsette med dvale. Min teori er at jeg skrur den på i søvne. Skjedde forøvrig ikke i natt, noe som var greit siden jeg har besøk. Endret 16. oktober 2010 av Matsemann Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Sjekk scheduled tasks (planlagte oppgaver) om noen er satt til å vekke PCn. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 Sjekk scheduled tasks (planlagte oppgaver) om noen er satt til å vekke PCn. Der ja, ser ut til at Windows Defender liker å kjøre Scheduled Scan 02:42 every day. Deaktiverer det og ser om det virker. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Deaktiverte det jeg fant av scheduled tasks, men den startet i natt allikevel. :/ Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Sjekk også om Win update og disk defrag. Disse bruker å starte i 3 tiden på natten, hvis du ikke har justert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå