Daniboy89 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 heisann. Hadde min mercedes benz 190e til eu- kontroll i dasg, ble ikke godkjent, må skifte bremseskiver bak og alle støtdemper fjærene, tenker å gjøre dette selv. Hvor kan jeg få tak i de billigste fjærene og bremseskivene? Takker for svar! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Du kan jo skjekke biltema? kjøpte fjærer der til min bil, 500kr for begge framfjørene og de er gulle gode enda. Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 takk for det Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 <br />Du kan jo skjekke biltema?<br /><br />kjøpte fjærer der til min bil, 500kr for begge framfjørene og de er gulle gode enda.<br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /> Til hvilken bil var dette? Ser på fjører der nå, til min Audi 100. 300 per stykk står det. Holder dette virkelig mål i lengden? Begge de som står på er knekt, nesten hele nederste runden. Er vel tretthetsbrudd. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Har en 92 Ford Sierra. Mine var og knekt da jeg kjøpte bilen, og biltema sine har holdt fint i ett og ett halvt år nå.. De 2 andre begynner nokk å bli dårlig nå, og de kommer jeg og til å handle på biltema Har hørt rykter om at bremseklossene de selger på biltema ikke er noe å satse på, bremsebelegget detter vist av Men gammelt rykte og muli de har bedre bremseklosser nå Endret 16. oktober 2010 av Complexity Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Det har jeg også hørt. Bremseskivene til Biltema er visstnok helt ok, mens bremseklossene ikke er så bra. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Fjær er sikkert bra på Biltema, er jo tross alt bare stål. Mens demperne er noe dritt. Har sprengt 3 stykker nå, alle på under 3 mnd. Heldigvis er det 2 års garanti så jeg drar bare å får nye Mye skruing blir det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå