axis Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hei Har ett Asus radeon HD 5870 voltage-tweak skjermkort Og nå skal jeg kjøpe ett til sånn at jeg kjører cross-fire. Hvilket skjermkort skal jeg da kjøpe ? ett til av akkurat det samme ? eller kan jeg kjøpe et annet 5870 kort ? feks, et med 2gb minne. Vil jeg da få¨3gb skjermkort minne ? eller kun 2gb ? Takker for aller svar Lenke til kommentar
Albatraum Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Om jeg ikke husker feil fra noe jeg har lest for lenge siden. 1+1=1, 1+2=1, og 2+2=2. Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) alle kort i 5xxx serien skal vel kunne settes i cf om hverandre men det "beste" kortet klokkes ned for å matche det dårligste. Endret 16. oktober 2010 av grankongen Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Kjøp et identisk kort med de samme egenskapene. Det har ingen hensikt å kjøpe et 5870 hvis du har et 5850, det er heller ikke vits i å kjøpe et kort med 2gb minne hvis det kortet du allerede har bare er 1gb. Lenke til kommentar
axis Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Ok. takker for alle svar Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Bare hyggelig Men du kan jo kjøpe hva du vil.. poenget er at hvis du blander 2 kort får du ytelsen til det svakestem samt at hvis du har 2 kort med forskjellig minnemengde får du minnemengden til det kortet med minste minne Litt rotete forklart men håper du skjønner poenget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå