Black Hole Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Heisann! Jeg skal ha ny data for den stasjonære begynner å gå over best før datoen sin. Jeg har funnet fram en god pakke med en Quad Core 3,4 ghz prosessor, 8 gb og det ene med det andre. Men jeg trenger litt hjelp med skjermkortet, så hvilket vil dere anbefale av: GeForce GT 330 ATI HD5850 GeForce GTX 460 Takk for svar! Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Heisann! Jeg skal ha ny data for den stasjonære begynner å gå over best før datoen sin. Jeg har funnet fram en god pakke med en Quad Core 3,4 ghz prosessor, 8 gb og det ene med det andre. Men jeg trenger litt hjelp med skjermkortet, så hvilket vil dere anbefale av: GeForce GT 330 ATI HD5850 GeForce GTX 460 Takk for svar! 330 er uaktuell. Personlig hadde jeg kjøpt det billigste GTX460 som du finner; det gir deg mest ytelse for pengene. HD5850 er minmalt bedre i noen spill, men kostnadsforskjellen ift GTX460 er for stor. Altså: billigste GTX460 - det er i mitt hode klart førstevalg av disse tre. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) JEg selv var på utkikk etter et pris/ytelses kort, og som klarer å holde lav tempratur og støy under hardkjør. Gigabyte GTX 460 OC gjør en knakende jobb. Ytelsen er topp. Holder 28 grader og støyer så og si ingenting med sine 2 vifter. Prøvde å kjøre MAfia 2 med Full AA og PhsyX. Toppa 54 grader, og viftene holdt seg helt rolig og ingenting støy overhode. Er knallfornøyd og har lyst på 1 til P.S legger til at det fungerer helt fint å koble med hdmi til tven og få bilde og lyd. Skal teste å koble til receiveren imorgen. Endret 15. oktober 2010 av Dennis Aron Lenke til kommentar
Black Hole Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 Da går jeg nok for et GTX 460 kort ja Takk skal dere ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå