int20h Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Windows NT snart historie Det er kun få dager igjen av perioden hvor Microsoft gir en ordinær kundestøtte for Windows NT 4.0 Workstation. Tirsdag kommende uke er det slutt. Les artikkelen her. Lenke til kommentar
balrog Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Puh! Endelig, ikke et sekund for tidlig.. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Hehe, jaja. NT4 eksisterer fremdeles i stor grad hos mange bedrifter da.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 ...effektiv måte å tvinge folk til å kjøpe 2003 Server må jeg si! Lenke til kommentar
zTab Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 ...effektiv måte å tvinge folk til å kjøpe 2003 Server må jeg si! Kan jo bruke W2k Server da.. Den vil nok fortsatt være på markedet en god stund.. Er jo ikke rart at de nå vil kvitte seg med NT.. De har jo kommet veldig langt innen NOS siden den gang.. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Tror nok de som fortsatt kjører NT4 egentlig ikke trenger så mye support.... Lenke til kommentar
zTab Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Tror de fleste, kanskje ikke de største bedriftene, driver med outsourcing av it-tjenester.. Med andre ord at de har et eksternt firma som har ansvar for it-driften. Og jeg tviler på at disse firmaene ringer mye til MS for å få support :wink: Men det kommer jo selvfølgelig an på kompetansen og seriøsiteten til disse firmaene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå