lasse_hansen87 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Skal kjøpe meg nytt spill, liker begge sjangrene.. Men hvilet spill bør jeg velge? Hvilke er best av de to? Skal kjøpe til Xbox.. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 hvilken musikk burde jeg høre på, hva slags klær burde jeg gå i og hva skal jeg spise? du velger det du liker best eller ser kulest ut Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 Problemet er at jeg synes begge spilla ser bra ut, men har bare råd til ett av de nå. Derfor tenkte jeg kanskje de av dere som har prøvd de spilla kan si åssen dere synes de er? Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Ja, men ikke sant? Alle som forteller sin mening vil jo være subjektive i sin sak! Kanskje de ikke likte RUSE, men at du kommer til å gjøre det og samme med MoH. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 Det er sant. Men litt kjekt å høre hva folk mener og sånn og de to spilla da.. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Tja...har ikke prøvd noen av dem og har ikke engang hørt om RUSE, men må si jeg syns Medal of Honor så tøft ut Til tross for at det åpenbart bare prøver å hamle opp med Modern Warfare-spillene. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Har nettopp spilt meg igjennom 1. spiller delen på Medal og honor, og jeg har nesten bare positive erfaringer. Multiplayer delene har jeg ikke fått begitt meg inn på enda, men er sikker på at den blir å leve opp til forventningene. R.U.S.E har jeg ikke prøvd. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 les reviews og diverse. demo av Ruse finner du på marketplace . http://marketplace.xbox.com/nb-NO/games/media/66acd000-77fe-1000-9115-d802555307f6/?p=1&of=1&bt=0&sb=1#offers Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Det er i slike situasjoner det er så genialt å ha modda boks Lenke til kommentar
Long Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Har ikke spilt RUSE. Men hørte at det var bra, ja. Men jeg har spilt enspiller-delen av MoH. Gameplay-messig var det ganske labert, noe som betød standard gameplay-elementer som forventes av moderne skytespill nå. Spilte også på Hard, noe som var pissenkelt nesten hele veien. Flerspiller-delen var litt bedre, men ikke med mye. Det føltes som en hybrid av Modern Warfare og Bad Company, noe som ikke er fullt så bra i mine øyne, da det mangler identitet da. Men det er visst flere folk som ikke har noe imot det. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 haha, "Hestekølle" Jeg ville valgt RUSE. vg.no anmelderen påpeker jo akkurat det jeg tenkte nye MOH ville komme til å være. Nok et fps uten noe "nytt", og det de kommer med er ikke serlig gøy heller. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 hmm, etter å ha tittet litt på nettet, så venter jeg nok til lønning er på konto. Så blir det nok å kjøpe begge to.. hehe, vanskelig å velge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå