3xt Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hei Jeg lurte på om jeg må gjøre noe i instillingene eller er det fordi at chrome ikke støtter mutli touc for å gå fram og tilbake(hvis dere skjønner hva jeg mener). Fordi jeg kan bruke multi touch for å scrolle opp/ned og zoome, men ikke for å gå tilbake/framover. Er det noen som vet om det er pga instillinger, eller er det fordi at chrome ikke støtter det? Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 OS? Fram og tilbake-kommandoene som brukes (anrat du mener tre fingre fram/tilbake eller noe sånt) tipper jeg er definert utafor Chrome, så du kan nok ikke endre på noe i Chrome for å få det til å funke. Sjekk innstillingene til touchpad-driveren. Eventuelt kan du se om du finner et ekstert program til det, mulig "two-finger.scroll" kan hjelpe deg. http://code.google.com/p/two-finger-scroll/ Lenke til kommentar
3xt Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 tror ikke at det kan ha noe med drivern å gjøre, for at det funker på internet explore. Men ikke på chrome. Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Fremdeles, bruker du Windows, linux eller Mac? Prøv Chromium i steded, betaene til Chrome. Versjon 7 og 8 er ute, om jeg ikke tar feil. Høres mer ut som en bug enn en innstilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå