nor50 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Regner med det er noe med brannmur eller sikkerhet som gjør at jeg ikke kommer på hotmail på Firefox, men kommer inn med Opera. Har periodisk samme problem med Gmail nå. Hvordan ordnes dette? Lenke til kommentar
drbuggs Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Sjekk utvidelser ( Verktøy -> Utvidelser) Selv har jeg kun AdBlock Pluss og Java Console der. Avinnstaler alt av toolbars, Og sjekk at Google eller Yahoo står som søke motor og fjerne useriøse søkemotorer ( f.eks. Ask). Det gjøres ved å trykke på nedtrekkspilen ved søkevinduet oppe til Høyre og velge Behandle Søkemotorer. Kjør også mbam en gang. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 Sjekk utvidelser ( Verktøy -> Utvidelser) Selv har jeg kun AdBlock Pluss og Java Console der. Avinnstaler alt av toolbars, Og sjekk at Google eller Yahoo står som søke motor og fjerne useriøse søkemotorer ( f.eks. Ask). Det gjøres ved å trykke på nedtrekkspilen ved søkevinduet oppe til Høyre og velge Behandle Søkemotorer. Kjør også mbam en gang. Fant utav det. Måtte manuelt slette coockies for gmail og hotmail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå