Doktor Progg Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Flott å se at PM Data får toppkarakter av folk i Webshopguiden og før jeg sier hva jeg har å si, vil jeg bare presisere at jeg ikke har noen direkte erfaring med PM Data....... MEN..... Siden de har fått så bra karakter, tenkte jeg at jeg måtte sjekke de ut (da jeg skal handle ny pc om ikke så lenge). Til min store skrekk, fant jeg ut at totalprisen der (med stort sett samme komponenter) var over 2000,- spenn mer enn hos Komplett!! Og da hadde jeg ikke sjekket hva prisene var på kabinetter + endel småting! Så, jeg er ikke helt sikker på om jeg skjønner hvorfor denne butikken er så råbra! Kan noen forklare? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Har selv ingen erfaringer med dem, men prisene er ikke alt. Du skjønner hvor viktig service er den dagen du trenger den Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Selvfølgelig, men jeg har alltid fått topp service hos både Psdata og Komplett. Ingenting å klage på i det hele tatt, og når da prisene er laaaaaangt lavere, er det vel ikke så mye å lure på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå