spjoink Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg regnet nettopp ut BMI-tallet mitt, og det viser seg å være på 16.2! Det er jo under grensa for hva som er "sunt", men betyr det utelukkende at kroppen min lider? For jeg føler meg frisk og rask, blodprøvene mine er normale og ja, jeg menstruerer(for et nydelig ord..) Synes heller ikke jeg spiser noe lite. Får heller bemerkninger om det motsatte. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 BMI er en veiledning, ikke en fasit. Om du føler deg frisk, og i ellers god form, er du nok det. Lenke til kommentar
Crazykriss2 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 But still.. legg på deg! Lenke til kommentar
spjoink Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Greia er at jeg SER ikke så tynn ut. Jeg er slank ja, men jeg ser ikke veldig undervekig ut, liksom. Kanskje jeg bare har fryktelig lite muskler Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Så begynn å tren da. Muskler veier mer enn fett, så da vil også BMI-en din gå opp. Lenke til kommentar
StockDama Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 BMI er som sagt en veiledning, men den har ingen verdens ting aa si paa om du er sunn eller ikke. Om du vil ha en skikkelig vurdering drar du til lege. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå