borchgrevink Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Gode erfaringer med www.cliche.dk og http://www.cliche.se/. Webhotell fra 5 kr pr mnd. Christian Lenke til kommentar
Norcomp Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Kunne ha skrevet en lang avhandling om de 2 du refererer til. Tror du virkelig at noe gir deg ubegrenset trafikk etc. for kr.5 ??? Regner med at de har utgifter de også, slik som oss. Vet hva jeg snakker om pga at jeg eier selv et hosting firma Norcomp Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Aldri vært noe problem for meg. Har flere domener der, men riktignok ikke noen med ekstremt mye trafikk. Det ene har dog endel mailtrafikk med tunge vedlegg. Fungerer utmerket Lenke til kommentar
Norcomp Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Lurer bare på hva de kjener penger på :-? Inntekt: Hvis de har solgt 5000 domener til kr.5 =kr.25000 pr/m utgifter: Hvis de lover 40Mb til hver kunde =200 000Mb(og det koster masse) og hvis de har 12 ansatte med ca. kr.200 000 i lønn Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Kunne ha skrevet en lang avhandling om de 2 du refererer til. Tror du virkelig at noe gir deg ubegrenset trafikk etc. for kr.5 ??? hvorfor skriver du ikke en liten avhandling, da? har ikke sett noen som har hatt negative erfaringer med dem her på forumet, akkurat. selvfølgelig tror jeg ikke det er snakk om ubegrenset trafikk ala "legge ut warcraft3 : the frozen throne-isoen på serveren og legge linken ut på alle forum jeg finner, og regne med at det er greit for dem", men den jevne mann i gaten slipper å bry seg om hvor mange gb det går i trafikk per måned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå