nft Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg er gått over fra Viasat (parabol 81 cm høy, 71 cm bred) til Altibox og har mistet gratiskanaler. Thompson DSI 4200-mottakeren kan jeg visst ikke bruke uten kort(?) Siden jeg må kjøpe utstyr, vil jeg gjerne ha gratiskanaler på flere satellitter. I alle fall Sirius 5 gr. øst og Hotbird 13 gr. øst. Kan jeg få 3 hoder i alt? Det er 1 hode nå. Hvilken tuner er billig og bra? Hvor får jeg fatt i en tuner? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 En slik antenne er nok ikke beregnet til 3 hoder, så det ville jeg ikke prøvd på. Kontakt noen som kan det, som MacroMedia, Satelitt1, MaxSat. Lenke til kommentar
nft Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 En slik antenne er nok ikke beregnet til 3 hoder, så det ville jeg ikke prøvd på. Kontakt noen som kan det, som MacroMedia, Satelitt1, MaxSat. Kan den brukes til 2 hoder, da, slik at jeg kan få 2 satellitter? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Er litt skeptisk til at du kan få Sirius og Hotbird, for stor avstand mellom de. Thor og Sirius er antaglig mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå