AcErCoLd Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Hallo Jeg har en Acer travel mate 5710 som plutselig ikke ville starte i dag tidlig, den fungerte fint i går kveld ved 12 tiden, men da jeg skulle skru den på i dag tidlig, så kommer den bare i oppstatsvinduet til Windows ( har xp på den) så starter den seg selv på nytt. aner ikke hva som kan ha skjedd, siden ingen har rørt datan siden i går da jeg brukte den. den har stått på i natt,i senga, siden noen hadde flyttet den Hadde håpet på svar fort, siden jeg har en del skolearbeid og bilder på den som jeg skulle ha fått brukt. Takker for svar på forhånd Endret 4. januar 2011 av AcErCoLd Lenke til kommentar
AcErCoLd Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 Sjekket nå, å viften på datan går rundt da jeg starter den, men så slutter den å gå umidelbart, Kan den ha overopphetet seg? Lenke til kommentar
AcErCoLd Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Drooid Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Har du prøvd og starte i sikkermodus? EVT, sjekk for harddisk feil med HDtune. Lenke til kommentar
AcErCoLd Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Har du prøvd og starte i sikkermodus? EVT, sjekk for harddisk feil med HDtune. Skal prøve å se om det funger i sikkerhetsmodus da jeg kommer hjem, så får vi satse at det fungerer, og at jeg kommer inn. Lenke til kommentar
Drooid Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hvis ikke det heller fungerer, anbefaler jeg deg og prøve denne! Den har reddet skolearbeidet mitt et par ganger! Lykke til. Lenke til kommentar
AcErCoLd Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Fungerte ikke i windows sikkerhetsmodus. Kommer en film vært øyeblikk Lenke til kommentar
AcErCoLd Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Oppstart av windows på datan Her ser dere hvordan det ser ut da jeg prøver å starte den, det samme skjer da jeg prøver å starte den i safe mode Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hvis den har stått i senga er den nok kvalt, åpne bak dekslet og støvsug den. Kanksje du må bytte vifte eller noe annet som har gått i stykker. Lenke til kommentar
AcErCoLd Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Hvis den har stått i senga er den nok kvalt, åpne bak dekslet og støvsug den. Kanksje du må bytte vifte eller noe annet som har gått i stykker. skal prøve å blåse den rein igjen. men vifta går ikke rundt under oppstarten, så er nok sikkert den som har tatt kvelden Lenke til kommentar
AcErCoLd Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Da er vifte bestilt og betalt, så får vi håpe at det funker Lenke til kommentar
darket Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 kan være vifte, eller hovedkortet. Da hovedkortet styrer om viften går eller ikke Lenke til kommentar
AcErCoLd Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 kan være vifte, eller hovedkortet. Da hovedkortet styrer om viften går eller ikke men om hovedkortet ikke hadde fungert, da hadde vel ikke prosessoren startet? hadde vel ikke vært noe liv i den? eller? Lenke til kommentar
darket Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 jo, det kan skje. Men det er jo worst case scenario da.. det finner du jo fort ut etter å ha byttet vifte Lenke til kommentar
AcErCoLd Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 jo, det kan skje. Men det er jo worst case scenario da.. det finner du jo fort ut etter å ha byttet vifte Sant Lenke til kommentar
AcErCoLd Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Da byttet jeg vifte idag, fikk helt ny i posten, og det samme skjedde som med den gamle, den gikk ikke rundt, og pc`en er helt lik som på filmen over.... Lenke til kommentar
AcErCoLd Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Tok opp så jeg skulle få blåst rent IGJEN, tenkte jeg kunne fjerne kjøleren til prossesoren slik så da prossesoren ut Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Stekt prosessor til middag Lenke til kommentar
AcErCoLd Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 yepp yepp:( så da er det ut å se etter en ny data Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) det at viften ikke går rundt er nokk pga temperatur. Alle acer pc'er jeg har hatt har ikek viften begynt å gå rundt før cpu temp er på 45 grader. Men om cpu er defekt, så vill jo bare maskinen slå seg av igjen.. Så da blir den jo ikke varm.. Du kan vell lete etter en ny en ja, men du kan også kjøpe ny cpu Endret 17. januar 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå