uracoin Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 jeg regner med at det ikke er noe sted her i landet som konfigurerer maskiner i samme gate som xoticpc.com men det er jo ikke sikkert at jeg har rett. vet multicom.no har noe konfigurasjon på clevo modeller, men har smått forelsket meg i asus g53. er det andre steder en kan konfigurere maskinen som man vil, og atpå til få et norsk tastatur? (link til g53: her Lenke til kommentar
thomit Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) www.kobaltcomputers.co.uk - der får du i hvert fall dansk keyboard, men det er jo det samme som norsk, med æ ø å på riktig plass. Men dette er også Clevo-maskiner - jeg vet ikke av noen andre steder enn Xotic hvor man kan konfigurere Asus-maskiner. I Norge har vi Multicom hvor Clevo'er og et par Compal-maskiner kan konfigureres, og så er det Dell, med Dell- og Alienware-maskiner. Men Asus G53 burde vel være mulig å få i forskjellige utførelser her i landet også, selv om man ikke kan konfigurere som sådan. Endret 15. oktober 2010 av thomit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå