ZoRoXo Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hei, jeg tror jeg har fått et veldig merkelig virus. Det startet for ca 3-4 dager siden da plutselig battlenet og WoW accounten min ble hacket. Og etter jeg fikk den tilbake så gikk alt fint i eca 1 dag. Jeg la inn en del forskjellige antivirus programmer og antispyware som jeg fikk beskjed om fra blizzard, men ingen av de fant noe annet enn internett cookies. Så neste dag så har battlenet accounten min blitt deaktivert og jeg fikk en ny epost om at jeg har noe trojan/spyware på maskinen. Så slutter plutselig internettet mitt å fungere noenlunde. Jeg kunne bruke skype(både ringe å chatte) og jeg kunne uploade ferdig nedlasta torrents med utorrent, men jeg kunne ikke bruke noen browsere og jeg kunne heller ikke logge inn på noen spill. Så jeg har nå formatert og nå så blir internettet mitt borte etter ca 10 min og får å få det tilbake så må jeg enten restarte modemet eller reinstallere nettverks driverne. Men selv om jeg gjør det så blir det fortsatt borte etter ca 10 min igjen. Så jeg har ringt til internett leverandøren min og de mente at alt fungerte på dems side og jeg spurte en jeg kjenner som har samme internett og hans funker helt fint. mbam-log-2010-10-15 (10-46-51).txt ComboFix.txt Lenke til kommentar
norbat Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Sørg for at Windows er oppdatert. Lenke til kommentar
ZoRoXo Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 har lagt inn alle som windows update har funnet, har ikke lagt inn service packs fordi det virker som man må laste ned de manuelt, noe som jeg prøvde, men desverre krever service pack 1 6 gb på windows partisjonen, og jeg har kun 4 ledig. men har ikke hjulpet noe hittil Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hvor stor er egentlig windows partisjonen din? Tror kanskje det er på tide å rydde litt plass.. Å ha en oppdatert windows er like viktig som virusbeskyttelse.. Lenke til kommentar
ZoRoXo Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) 25 gb, det har alltid holdt i massevis da jeg har brukt windows xp og windows 7 edit: og det så ut som det holdt da jeg la in vista også helt til jeg satte igang windows update til å laste ned noen 150 oppdateringer. Endret 15. oktober 2010 av ZoRoXo Lenke til kommentar
norbat Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Øk partisjonen og oppdater Windows med manglede sp og tilhørende oppdateringer. Lenke til kommentar
ZoRoXo Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 endte opp med å skaffe en xp cd og formaterte igjen. det ser ut til å funke noenlunde nå og hvis nettet klikker kan jeg bare bruke repair på nettverks instillingene og fikse det på 5 sekunder istedet for å tukle med nettverkskort drivere. takk for hjelpen alikevel :^) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå