Gjest Mann 19 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Her er saken fra Lørdag. Møtte ei jente på forsh. Vi kom veldig godt overens, og begynte å kline på byen. Vi holdt koken gående langt på natt, tom. på Narsh senere på kvelden. (Ble ikke mer en langvarig klining hvis noen lurte på det) Hun har ikkje kontaktet meg etter Lørdagen og Søndagen, så lurer jeg på om JEG skal ta kontakt? Nå er der Fredag, hvis hun ikke har tatt kontakt med meg, er vel hun ikke så interessert? Jeg er veldig i tvil! skal jeg kontakte henne? Lenke til kommentar
itsjasonyall Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 1. Ikke sikkert hun husker noe av dette hvis hun drakk mye. eller.. 2. Hvis du føler noe for henne tar du kontakt. For alt vi vet sitter hun å tenker på det samme Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Vorsh, forsh og narsh For ordens skyld og for din egen forståelse: Vors står for "vorspiel", nach står for "nachspiel" - de har svært lite å gjøre med vorsh, forsh og narsh. Når det er sagt, så har du absolutt null å tape på å ta kontakt. Iom. at dere rota så er det sannsynlighetsovervekt for at hun til en viss grad er interessert, så det er vel bare å kjøre på. Endret 15. oktober 2010 av Bandidos-Pelle 2 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Stikkord: Initiativ. I know it's hard.. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Så mye enklere det må ha vært før da alle var inneforstått med at GUTTEN tar initiativet. Er vi virkelig helt likestilt nå? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Veldig mye enklere for jenter i hvert fall. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Haha ja, men da hadde han også sluppet å sitte og lure på hvorfor hun ikke tar kontakt. Jeg sier forresten Go for it! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Send en sms der du skriver at du hadde det gøy, og spør om hun vil bli med ut en dag og ta en kaffe elns. Og selvfølgelig er alt slikt enklere for jenter, vil ei jente ha kuk, er det bare å spørre, og hun får nok flere ja enn hvis menn spør jenter Lenke til kommentar
Konformisten Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Skjønner ikke problemstillingen helt. Hva har du å tape på å ringe? Verdigheten? Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 vil ei jente ha kuk, er det bare å spørre, og hun får nok flere ja enn hvis menn spør jenter Ja, ihvertfall siden jenter ikke har "kuk". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå