Gå til innhold

HP Pavillion dv6700 Notebook PC - PROBLEMER! HJELP

laywiin

Anbefalte innlegg

Heisann, Ja nå sitter jeg så si i saksa :dontgetit:

Jeg er en 18 årings student som har vært flink å knekt skjermen på min egen data, dette var en passe okei LG maskin.

Jeg var heldig før skoletid å få låne en pc av min kjære :p, med navne Hp pavillion dv6700 Notebook Pc, merket godt i ettertid at dette ikke var den skarpeste kniven i skuffen. :whistle:

Jeg bruker dataen mye til spilling, iallefall den gammle som ikke lenger fungerer. :roll: , Så jeg er kommet til et major problem.

Spesifikasjonene på denne maskinen er:

AMD Turion Prosessor 2.00 GHz

Ram: 2 GB

Skjermkort: NVIDIA GeForce 8400M GS

Jepp, jeg er klar over det :!:

Dette er ikke mye å skryte av, men jeg rensket pcn enormt, slettet alt av piss, med Ccleaner, Registry Cleaner, Oppdaterte alt av prosessore, windows, Hovedkort, skjermkort alt i siste update.

jeg fjerne at av bad visuelle ting fra windows Vista for at pc skal gå smoother.

Jeg installerte min gode venn, steam å fikk lastet ned COD MW2.

Dette funket å spille både, singel og Online Perfekt, Lav grafikk.. men utrolig bra! Ingen hakk, ingen freezes osv.

Men så kom det, jeg prøvespilte et mye gammlere spill med navnet Armed Assault, det første. Dette spillet fikk jeg store problemer i. egentlig gikk spillet perfekt! :w00t: Men!

vær eneste gang jeg var i spillet å trykkte " ESC" for å gå på options osv, hengte spillet seg helt! opp, trykk " Esc" så vente i 5 min inn på option, endre noe som igjen gjorde at det freeza i 5 min. så ut i spillet, da var det å vente 5 min til, for etter jeg fjerne options hengte det seg igjen opp. så kom jeg ut i spillet. probleme var sånn: Tenk deg at du looter en mob i World of Warcraft, å vær gang du looter en mob henger spillet seg opp i 5 min, så fortsetter det å gå clean som bare det!? rart..

jeg jobbet for harde livet for å finne problemet på dette og fant aldri ut av problemet. Jeg tenkte " det er nok bare dette spillet"

Jeg senest i går: 1 mnd etter problemet, lastet jeg ned Men of War på salg på steam. SAMME! PROBLEMET IGJEN!?

Alt jeg gjør i spillet, som får en annen rute til å komme opp, fks fikse inventory på en soldat, får spillet til å henge seg opp i 3-5 min Jeg forstår ikke! akkurat samme grei, går inn på options tar et forbanna år, å da jeg kan velge mellom 1024x blabla eller 800 x blabla, vist jeg da velger 1024, eller noe annet, godtar pc det, men henger seg opp i 5 min til jeg kan fikse neste ting, fks: Shadows. Det er vanskelig å forklare problemet mitt, men det minner meg om en slaks Freeze som jeg ikke klare å bli kvitt, det er nok ikke feil med spillet, men noe med pcn.

NOEN vært borti dette? HJELP!

BEKLAGER VIST DETTE ER POSTET FEIL, MEN JEG ER NY HÆR!

HÅPER PÅ HJELP! FOR dette er rett å slett " KJIPT" :thumbdown:

Endret av laywiin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...