Felhart Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Den 6. Oktober bestilte jeg en Xbox 360 slim 250gb fra Komplett.no. Da sto det at forventet(og ubekreftet) sendingsdato var den 9. Oktober, grunnet at varen ikke var på lager. Ble utålmodig etter et par dager, og sjekket at ny bekreftet lagerdato var den 15. Oktober, og nå idag, så står det at ny bekreftet lagerdato er den 5. November. Har ikke fått noe sporingsnummer, bekreftelse på at varen er sendt eller noe som helst annet. Tror dere min bestilling har blitt sendt ut en av disse dagene (siden jeg hadde en reservert, eller tror dere bare at de sliter med å få inn varen til egen butikk? Sendte mail til dem på Onsdagskvelden, og har enda ikke fått noe svar. Meget misfornøyd med manglende informasjon fra Komplett! EDIT: Fikk endelig svar på mailen: Ordren venter på 250GB XBOX-HDD. Den skal visstnok bli sendt ut i løpet av helgen. Denne tråden kan da egentlig bare slettes! Endret 15. oktober 2010 av Felhart Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Alltid best å kjøpe hos lefdal/elkjøp. Lenke til kommentar
Felhart Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 Tar til meg den ! Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Men man skulle kanskje tro de ikke solgte 360 for de reklamerer kun PS3. I siste lefdal avisen så var ingenting 360 men selvsagt en helside med bare PS3. Elkjøp er ikke noe bedre. Ikke rart nordmenn kjøper ps3, de fleste kjøper jo bare det de blir fotalt de skal kjøpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå