subaru1342 Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 jeg ser det er lite med innlegg her men jeg håper det er noen som følger med å kan svare meg. jeg lurer på å kjøpe meg nytt hovedkort og prosessor. jeg har win xp pro og kjører som regel mange programmer samtidlig. hva er best av amd og intel da. har forsåvidt fått med meg at intel skal være best på slikt selv om selve spillytelsen og slikt er bedre på amd. noen råd? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Dette er da normalen for alle som bruker PC. Vi kjører alle mange programer til enehver tid...og dette er jo noe de som lager CPUer vet, så uten å ha forsket på det, så vil jeg annta at det er hip som happ.....det du kan kanskje ha blandet det med var multiprosessing..muligheten til å kjøre to prosessorer samtidig, og siden AMD entret den banen ifjor også..så er nok det også ganske hip som happ. Hvordan systemresursene blir fordelt til en CPU er jo opp til OSet...så det er vel i den enden du må titte litt mer nøy. AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå