syklisten Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Heisann , venter i spenning på en test av Canon G12. Ser de har solgt 22 kamera av denne typen på Komplett denne uka , så det må da nærme seg en brukererfaring og test etter hvert Vurderer sterkt et slikt kamera selv , men liker alltid å lese en test før jeg handler slike ting. Feks en test her på Akam.no jeg venter i spenning. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jge har G9 og har siklet litt på G11 så nå blir det enda et kamera å sikle litt på. Lenke til kommentar
tomme86 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 ikke en skikkelig test da, men artig å se på ! Lenke til kommentar
syklisten Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 Overrasket meg litt da jeg leste på nettet igår at det ikke går ann å zoome optisk mens man filmer , kun en digital zoomgreie. Det trekker litt ned for min del. Dette burde være på plass på G12'en, kanskje mulig med dette etter en softwareoppgradering/firmware etter hvert ? Har ellers sett på en god del bilder tatt med kamera på forskjellige forums , bla www.dpreview.com , og kvaliteten ser råbra ut på stillbildefunksjonen. Men så var det denne HD-filminga jeg hadde sett frem til da , spent på å høre litt mere om den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå