darket Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Har en tvist mot vitel som alle vet gikk de ut av markedet, og jeg har ca 2630,- kr utestående som de skal betale meg tilbake. Vært mye frem og tilbake, men aldri vært noen tvist om beløpet de skylder meg. Problemet er at jeg aldri får pengene, jeg har ventet siden de trakk seg ut, dette var vel i mars engang mener jeg sånn i farten.. Tatt opp saken i elklagenemnda, og er vel ingen diskusjon om kravet mitt er reellt eller ikke.. men de hadde ikke tid til å gi meg noe vedtak sier dem, saken er bankers. Men hvordan tvinge dem til å utbetale? de sier at pengene kommer snart, men at jeg bare må vente.. det har de sagt hver gang jeg har spurt via epost, har en logg på ca 10 eposter der de skriver det samme.. Jeg ønsker å gå videre på dette her nå, hvor skal jeg henvende meg? politiet? Dra de for retten? Jeg kan godt dra hele greia helt ut Endret 15. oktober 2010 av darket Lenke til kommentar
vebbiii Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1207210&st=160 Flere som har fått pengene utbetalt ved å anmelde o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå